شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو


آموزش بازاریابی محتوا - تعریف بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا یکی از مهمترین زیرمجموعه های بازاریابی دیجیتال است.

البته باید تأکید کنیم که علی رغم جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا ، استفاده از محتوا برای بازاریابی چیز جدیدی نیست و نمونه های آن را حتی در زمان اختراع چاپخانه گوتنبرگ و قبل از آن نیز می توان یافت.

اما با توسعه فناوری دیجیتال و افزایش دسترسی به دستاوردهای فناوری اطلاعات ، بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری قدرتمند و زمینه ای تخصصی ظهور کرد و توانست جایگاه ویژه ای را در میان فعالان دیجیتال به خود اختصاص دهد.

ساده ترین تعریف بازاریابی محتوا چیست؟
اول از همه ، تأکید کنیم که اصطلاح بازاریابی در اصطلاح بازاریابی محتوا کمی محدودتر از آن چیزی است که ما می دانیم و به عنوان بازاریابی در فضای مدیریت استفاده می کنیم (تعریف بازاریابی چیست؟)

بازاریابی در اینجا به مفهوم فروش نزدیکتر است.

دلیل این مشکل را باید در اولین افرادی جستجو کرد که از این اصطلاح و اصطلاحات خانوادگی آن استفاده کردند.

ست گودین و جو پولیزی ، که از اولین کاربران اصطلاحات بازاریابی درونگرا و بازاریابی محتوا هستند ، هر دو اصطلاحات بازاریابی و فروش را اصرار ندارند. همانطور که دروغگویان همه بازاریاب های ست گودین هستند نسبت به بازاریابان به تجارت بازاریابان نزدیکتر است.

اگرچه درباره تعریف بازاریابی محتوا اتفاق نظر زیادی وجود ندارد ، در اینجا ما تعریفی را به عنوان نقطه شروع در نظر می گیریم. به طور طبیعی ، هنگامی که شما یک متخصص بازاریابی محتوا می شوید و یک استراتژیست استفاده از محتوا هستید ، ممکن است مناسب باشد که تعریف و دیدگاه خود را ارائه دهید.

تعریف بازاریابی محتوا - جو پولیتز
در طول چند سال گذشته ، جو پولیتز همیشه در کتابها و سخنرانی های خود (به عنوان مثال در کتاب بازاریابی محتوا) تعریف مشابهی از بازاریابی محتوا (یا به عبارت دیگر بازاریابی محتوا) ارائه داده است:

بازاریابی محتوا فرآیندی تجاری است که محتوای جذاب تولید و توزیع می کند.

برای جلب توجه ، یک مخاطب خاص را درگیر و درگیر کنید ،

برای ایجاد انگیزه در اقدامات سودآور در مشتریان پرداخت می کند.

تعریف بازاریابی محتوا - دامیان رایان
دیمین رایان ، در کتاب درک دیجیتال مارکتینگ ، که توسط گروهی از متخصصان این حوزه تألیف شده است ، توضیحات زیر را در زمینه بازاریابی محتوا ارائه می دهد:

بازاریابی محتوا با جلب رضایت سریع و فوری مشتریان بالقوه ، ارزش ایجاد می کند.

بازاریابی محتوا بدون فشار برای خرید ، مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی