شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

چشمگیر نیست ، اما بازاریابان دیجیتال امروز با ابزار تجارت زندگی می کنند و می میرند. انتظار می رود بازاریابان مدرن همزمان یک میلیون مکان داشته باشند. این که آیا ما در حال جستجوی داده ها هستیم یا حضور اجتماعی خود را دقیق می کنیم ، تکیه بر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به معنای صرفه جویی در وقت و حفظ سلامت عقل است.

ما قصد داریم لیستی از ابزارهایی را که برای بازاریابان از هر شکل و اندازه ارزشمند هستند ، گردآوری کنیم. از این گذشته ، هیچ دو تیم بازاریابی برابر ایجاد نمی شوند. مهم نیست که در یک تیم به اندازه یک پینت هستید یا به دنبال ابزار بازاریابی دیجیتال در سطح شرکت هستید - این لیست همه جانبه را پوشش داده است.

برای دسترسی آسان به محصولات مورد نیاز ما پیوندهای جستجوی زیر را اضافه کرده ایم. لطفا توجه داشته باشید که سفارش زیر صرفاً برای سازماندهی ابزارها است و نشانگر اولویت نیست. اگر وقت داشتیم ، از همه آنها استفاده می کردیم.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال توسط استراتژی:
رسانه های اجتماعی ارگانیک
رسانه های اجتماعی پولی
بازاریابی ایمیلی
نمایش مجدد هدف
تبلیغات برنامه ای
تست وب سایت
میزبانی ویدئو
ایجاد محتوا
محتوا
تجزیه و تحلیل وب سایت
خدمات مشتری
بهینه سازی موتور جستجو
بازاریابی وابسته
ابزار رسانه های اجتماعی ارگانیک
از سپتامبر 2017 ، فیس بوک ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد ، توییتر 320 میلیون و اینستاگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف امور اجتماعی می کنند ، این امر به یکی از مهمترین کانالهای استفاده از برندها تبدیل شده است. به همین دلیل ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی به اصلی ترین شرکت های بزرگ و کوچک تبدیل شده اند.

1. جوانه اجتماعی
نمای تقویم جوانه بزنید
واقعاً نمی توانید ما را سرزنش کنید که ابتدا Sprout صحبت کردیم ، می توانید؟

گرچه ممکن است Sprout Social در پشت این لیست عظیم ابزارهای بازاریابی دیجیتال باشد ، ما همچنین از بزرگترین کاربران و طرفداران مارک شرکت هایی هستیم که در زیر ذکر شده است.

Sprout یک بستر مدیریت و تعامل رسانه های اجتماعی برای تجارت است که تعامل موثر با برندهای فعلی و مشتریان احتمالی را برای برندها آسان می کند. ما معتقدیم ویژگی ها و ویژگی های Sprout می توانند خود گویای این مسئله باشند - امروز یک نسخه ی نمایشی درخواست کنید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۱۶
زینب محمددوست

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) وب سایت است تا وب سایت آن به راحتی در اینترنت پیدا شود. بهترین شرکت سئو به شماکمک می کند تا فرایند سئو سایت شما با سرعت بیشتری صورت بگیرد.  SEO در درجه اول بر بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING متمرکز است. هرچه یک وب سایت در رتبه بندی موتور جستجو بالاتر باشد ، احتمال بازدید از آن بیشتر است. وقتی یک وب سایت بازدید بیشتری داشته باشد ، احتمال تجارت بیشتر وجود دارد.

آیا انواع مختلفی از خدمات سئو وجود دارد؟ اگر چنین است ، آنها چه هستند؟ شرکت دیجیتال مارکتینگ پویا به شما در این زمینه کمک می کند.
چندین نوع مختلف بهینه سازی وب سایت وجود دارد. لطفاً در زیر شرح انواع خدمات SEO را پیدا کنید:

...

1. SEO فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.
            کارایی کد
عامل مهمی برای بهینه سازی وب سایت ، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. کد ناکارآمد متورم می تواند سرعت بارگذاری وب سایت را کاهش داده و کد را به متن (محتوای صفحه) کاهش دهد. وقتی محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم ، وقتی کد وب سایت به حداقل می رسد ، بهینه سازی توسط Google بهتر دریافت می شود. Google وقتی کد کمتری دارد ، معنای معنایی یک صفحه را به راحتی درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند. بهترین شرکت سئو شما را در این زمینه کمک می کند.

            سرعت وب سایت
الگوریتم رتبه بندی Google برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش پاسخ می دهند ، Google همچنین در رتبه بندی سرعت وب سایت نیز نقش دارد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google قبل از سایت کندتر یک وب سایت سریعتر ارائه می دهد زیرا به احتمال زیاد یک بازدید کننده با وب سایت سریعتر تجربه بهتری خواهد داشت. زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.بهترین شرکت سئو شما را در این زمینه کمک می کند.

            پاسخگویی موبایل
یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی پاسخگو بودن یک وب سایت است ، به این معنی که طرح وب سایت متناسب با نوع دستگاه مورد استفاده برای مشاهده وب سایت است. وقتی یک وب سایت پاسخگو است ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب سایت هایی که پاسخگو نیستند سعی می کنند کل عرض صفحه وب مخصوص دسک تاپ را روی تلفن یا رایانه لوحی هوشمند ارائه دهند. برای متناسب کردن صفحه ، باید از محتوای صفحه کم شود ، که به طور معمول صفحه را غیر قابل مشاهده می کند. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر پاسخگو ارائه می دهد.بهترین شرکت سئو شما را در این زمینه کمک می کند.

            SSL / HTTPS
Google مانند کاربران خود وب سایت هایی را که ایمن هستند ترجیح می دهد. یک وب سایت با بدافزار نمونه ای افراطی از یک وب سایت ضعیف و ناامن است. مطمئناً ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند. گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را افزایش داده است.بهترین شرکت سئو شما را در این زمینه کمک می کند.

HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که باعث ایجاد ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت می شود. محافظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای Google مهم است ، بنابراین ، آنها وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده باشد (https) نسبت به وب سایتی که (http) نیست رتبه بندی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو فنی ، الکس کریس مقاله بسیار خوبی در مورد سئو فنی چیست؟ بهترین روشها برای رتبه های بالاتر.

...

2. On-Page SEO: بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارند.
            عنوان صفحه و توضیحات متا
به دو دلیل برچسب عنوان و متا توضیحات یک صفحه وب برای رتبه بندی SEO بسیار مهم است. اول ، هر دو باید حاوی کلید واژه (های) اصلی شما باشند تا به Google کمک کنند معنای معنایی صفحه شما را درک کند. به جای پر کردن کلمات کلیدی (old school SEO) ، از انواع کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بهترین روش استفاده از مترادف ، تغییرات کلمات و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی است. یک شرکت خدمات حرفه ای جستجوگرها می داند که چگونه برچسب های عنوان و متا توضیحات را برای کمک به رتبه بندی نمایش داده های جستجوی Google و بهبود ترافیک ارگانیک بهینه کند.

دلیل دوم اهمیت عناوین صفحه و توضیحات متا این است که فرصتی برای تمایز نتیجه صفحه وب شما از رقبای شما فراهم می کنند. بهترین روشهای فعلی سئو فاکتورهای بهینه سازی جدیدتری را که Google مورد استفاده قرار می دهد ، در نظر می گیرید که شامل معیارهای جذب کاربر مانند زمان حضور در سایت ، میزان جستن و نرخ کلیک است. وقتی Google تشخیص می دهد که یک صفحه وب برای مدت زمان طولانی تری در حال مشاهده است و تعامل بازدیدکنندگان با وب سایت بیشتر است ، احتمال این که صفحات با معیارهای کاربر کمتر رتبه بندی کند. شرح و توضیحات دقیق و جذاب صفحه به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۵۹
زینب محمددوست


مقالات استراتژی دیجیتال تجربه مشتری (CX)
اشتراک گذاری از طریق:
چرا بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک مهم است؟
هنگامی که مشاغل کوچک شروع به کار می کنند ، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین گروه مشتریان خود را از طریق درب منزل وارد کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات مانند تبلیغات چاپی و پست کوپنی یا حتی علائم بزرگ کنار جاده تکیه کنند. آنها ممکن است اعتماد کنند که از آنجا که می دانند محصول یا خدمات مناسبی را ارائه می دهند ، تنها زمان لازم است تا مشتری راه خود را به آنها پیدا کند.

اگرچه این استراتژی ممکن است مشاغلی را به همراه داشته باشد ، اما راهی بهتر و آسان تر وجود دارد. مشاغل کوچک باید بازار بزرگ چشم انداز آنلاین را در نظر بگیرند. هیچ تجارت کوچک ، هر چقدر هم که تازه باشد ، نباید از این بازار گسترده چشم پوشی کند.

مزایای بازاریابی آنلاین
مزایای بازاریابی آنلاین

گروهی از مشتریان بالقوه که به صورت آنلاین پیدا می شوند ، گروه بسیار بیشتری از افراد هستند که احتمالاً می توانید به صورت محلی جلب کنید. با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، می توانید مخاطبان زیادی را به روشی جذب کنید که هم مقرون به صرفه باشد و هم قابل اندازه گیری است.

از دیگر مزایای بازاریابی آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی تعامل با چشم اندازهای خود و یادگیری دقیقاً همان چیزی که آنها به دنبال آن هستند
توانایی دستیابی به یک بازار جهانی
می توانید نسبت به روش های سنتی بازاریابی ، پس انداز کرده و با هزینه کمتری به مشتری بیشتری برسید
مخاطبان خود را بشناسید و به آنها اجازه دهید شخصاً شما را بشناسند که می تواند به ایجاد وفاداری به برند کمک کند
می توانید بلافاصله پاسخ های تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید


آیا بازاریابی دیجیتال را به تعویق می اندازید؟
چرا انتخاب زمان و تلاش برای بازاریابی دیجیتال را به تعویق می اندازید؟ ممکن است صاحبان مشاغل کوچک مختلف دلایل مختلفی را برای جلوگیری از این شکل بازاریابی ارائه دهند ، اما در پایان ، تعلل همچنان تعلل است.

مشاغل کوچک گاهی اوقات معتقدند که وقت و هزینه ای برای رقابت در فضای آنلاین ندارند. آنها فکر می کنند که فقط می توانند به یک باره با چالش های بسیاری روبرو شوند و به طور کلی هنوز هم در حال آموختن هستند. بسیاری از آنها ممکن است ترجیح دهند کارهای را به آرامی انجام دهند و با یک یا دو شکل اساسی تبلیغات همراه باشند ، با این فرض که با گذشت زمان تجارت آنها پیشرفت خواهد کرد.

آنها حتی ممکن است فکر کنند بهترین استراتژی فقط صبر کردن برای حضور مشتری است. از آنجا که آنها یک تجارت کوچک هستند ، ممکن است فکر کنند فقط به تعداد کمی مشتری نیاز دارند.

این رویکرد موثری نیست. هیچ وقت تضمینی وجود ندارد که تجارت شما فقط با موجودیت مشتری جذب شود و حتی اگر هم باشد ، ممکن است به اندازه نیاز مشتری سودآوری کسب نکنید.

مشتریان شما آنلاین هستند
مشتریان شما آنلاین هستند

اگر از بازاریابی دیجیتال اجتناب می کردید ، به این دلیل است که فکر می کنید به سادگی آماده نیستید؟ آیا فکر می کنید برای تأسیس فقط به مدتی زمان نیاز دارید و سپس زاویه بازاریابی دیجیتال را خواهید فهمید؟

مشکل این روش این است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما از قبل آنلاین هستند. همین الان. امروز. شانس زیادی وجود دارد که آنها ممکن است به دنبال مشاغلی مانند شما باشند اما اگر نتوانند شما را به راحتی پیدا کنند ، احتمالاً قصد دارند شخص دیگری را انتخاب کنند.

امروزه مردم به این شکل تجارت می کنند. وقتی کسی به تجارت شما علاقه مند است ، خواه به طور کلی در طاقچه شما باشد یا در مورد نام تجاری شما کنجکاو باشد ، اولین کاری که قصد انجام آن را دارد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی در مورد شما می تواند کشف کند.

آنها انتظار دارند با یک وب سایت و حضور در شبکه های اجتماعی شما را در آنجا پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند یاد بگیرند که دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و آیا مکان خوبی برای تجارت است.

اگر مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند ، ممکن است نتیجه بگیرند که تجارت شما مشروع نیست. یک احتمال بسیار خوب وجود دارد که بسیاری از این چشم اندازها ممکن است تصمیم بگیرند که کار شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری هدایت شوند.

وقتی آنها این تصمیم را گرفتند ، احتمالاً برنخواهند گشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۴۰
زینب محمددوست

7 م ofلفه استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال
توسط امیلی کارتر در 7 فوریه 2019 7 دقیقه February برای خواندن
آیا می دانید تقریباً نیمی از شرکت ها برنامه های بازاریابی دیجیتال را به وضوح مشخص نکرده اند؟

این آمار ذهن آور است ، خصوصاً اینکه استراتژی های بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی سنتی ، بازده قابل توجهی از سرمایه (ROI) دارند. اگر در حال حاضر از بازاریابی دیجیتال استفاده نمی کنید ، احتمالاً سود و سود قابل توجهی را از دست می دهید.

خوشبختانه ، شما در جای مناسب آمده اید. در این پست ، ما دستورالعمل موفقیت در بازاریابی دیجیتال را بررسی خواهیم کرد - هفت م marketingلفه بازاریابی دیجیتال که می خواهید به استراتژی خود اضافه کنید.

گرسنه بیشتر؟ ادامه مطلب را بخوانید! یا ، برای الهام بخشیدن به فعالیت های خود ، نمونه های بازاریابی دیجیتال ما را بررسی کنید!


اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال کدامند؟
خود راهبردهای بازاریابی دیجیتال قدرتمند هستند. در تناسبات عالی ترکیب شده است؟ دستورالعمل موفقیت.

به طور معمول ، اجزای بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
طراحی وب سایت
بازاریابی محتوا
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
و بیشتر
اکنون که مروری دارید ، بیایید نگاهی عمیق به هر یک از عناصر بازاریابی دیجیتال بیندازیم.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
پایه و اساس موفقیت در بازاریابی دیجیتال ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به تعدادی از استراتژی ها گفته می شود که برای افزایش رتبه شما در نتایج جستجوی آنلاین طراحی شده اند.

چرا می خواهید به رتبه های برتر دست پیدا کنید؟

75 درصد سرسام آور از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. شما می توانید بهترین طراحی وب سایت در جهان را داشته باشید ، اما اگر در صفحه اول رتبه بندی نشود ، اکثر مردم هرگز آن را پیدا نمی کنند.

هنگامی که وب سایت شما در بالای صفحات نتایج موتور جستجو قرار می گیرد (SERP) ، در هنگام جستجوی محصولات یا خدمات مربوط به کسب و کار شما ، سرنخ های واجد شرایط بیشتری پیدا می شوند و با شما تماس می گیرند. به عبارت دیگر ، رتبه بندی جستجوی بالاتر منجر به منجر شدن ، تماس تلفنی و درآمد بیشتر برای شرکت شما می شود.

چگونه در نتایج جستجو رتبه بندی می کنید؟ شما می توانید از استراتژی های SEO زیادی برای تجارت خود استفاده کنید از جمله:

محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که به سوالات جستجوگران پاسخ دهد
کد سایت خود را پاک کرده و سرعت صفحه را افزایش دهید
برای بهبود تجربه کاربر (UX) ، طراحی و ناوبری سایت خود را ساده کنید
از سایت های معتبر بک لینک کسب کنید
و بیشتر
مهم است که به یاد داشته باشید که SEO یک استراتژی طولانی مدت است ، بنابراین انتظار نداشته باشید که نتایج را یک شبه مشاهده کنید. در حالی که سئو برای حفظ رتبه های برتر نیاز به نگهداری منظم دارد ، نتایج ارزش سرمایه گذاری برای کسب و کار شما را دارد.

خدمات جستجوگرها را مشاهده کنید

2. تبلیغات برای هر کلیک (PPC)
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یک استراتژی عالی برای حفظ حضور در نتایج جستجو است در حالی که شما رتبه بندی ارگانیک را با SEO ایجاد می کنید.

اگر می خواهید رتبه بندی خود را به سرعت بالا ببرید ، PPC می تواند در هر لحظه پخش تبلیغات شما منجر به هدایت مجوزهای مناسب به سایت شما شود - و این یک گزینه مقرون به صرفه برای مشاغل بیشتر صنایع است.

یکی از بهترین قسمتهای تبلیغات PPC؟ شما فقط زمانی پرداخت می کنید که افراد روی تبلیغات شما کلیک کنند.

این بدان معنی است که شما در تلاش برای دستیابی به افرادی که علاقه ای به محصولات یا خدمات شما ندارند ، از هدر دادن پول خودداری خواهید کرد.

علاوه بر این ، PPC گزینه های پیشرفته هدف گیری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشتریان هدف خود را انتخاب کنید.

با استفاده از PPC می توانید افراد را بر اساس مشخصات جمعیتی ، موقعیت مکانی و حتی نوع دستگاهی که استفاده می کنید ، هدف قرار دهید. این گزینه های هدف گذاری ، همراه با بودجه مناسب PPC ، PPC را به م componentلفه ای ارزشمند در بازاریابی دیجیتال موفق تبدیل می کنند.

خدمات PPC را مشاهده کنید

3. طراحی وب
در نهایت ، اجزای بازاریابی دیجیتال که از آن استفاده می کنید به وب سایت شما بازمی گردند - و شما می خواهید سایت شما تأثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه بگذارد. تقریباً 95 درصد از اولین برداشت شخص مربوط به طراحی وب است ، بنابراین این یک عامل مهم در برنامه بازاریابی آنلاین شماست.

اگر به نظر می رسد سایت شما بیش از دهه 90 است یا بارگیری آن برای همیشه طولانی است ، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان را برای جستجوی دکمه برگشت ارسال می کند.

برای اینکه افراد علاقه مند و علاقه مند به سایت خود باشند ، باید طرحی سفارشی اجرا کنید که نشان دهنده برند شما باشد و یافتن اطلاعات مورد نیاز را برای افراد آسان کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۴۸
زینب محمددوست

 

SEO مخفف Search Engine Optimization است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است.

 

چه چیزی وارد سئو می شود؟

برای درک معنای واقعی SEO ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

 

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. درعوض ، شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که علاقه واقعی به محصولات ارائه شده شما دارند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید.

 

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از SERP حاصل می شود.

 

سئو سایت چگونه کار می کند

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک س intoال در یک جعبه به آن فکر می کنید و گوگل ، یاهو ، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که به طرز جادویی استفاده می کنید با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ دهد. می تواند به طور بالقوه به س yourال شما پاسخ دهد.

 

درست است. اما آیا تا به حال متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

 

نحوه کار آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که خاموش می شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه آن 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند تمام داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

 

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و در اینجا نحوه دسته بندی گروهی از متخصصان برای اهمیت آنها آورده شده است:

این کل SE (موتور جستجو) SEO است.

 

بخش O از SEO - بهینه سازی - جایی است که افرادی که همه آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند حدس می زنند که این محتوا و آن سایت ها را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین موتورهای جستجو قادر به درک آنچه که می بینند و کاربران وارد شده هستند از طریق جستجو آنچه را که می بینند دوست خواهد داشت.

 

بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا هر دو آموزنده و از طول مناسب تا اشاره پیوندهای داخلی به صفحاتی است که به آنها افتخار می کنید.

 

یادگیری سئو

این بخش از سایت ما اینجا است تا به شما کمک کند هر آنچه راجع به SEO می خواهید یاد بگیرید. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید ، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان برای سئو را بخوانید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، هر کجا که مناسب شما باشد حفاری کنید.

 

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

 

ساخت یک سایت مناسب SEO

پس از آماده شدن برای شروع قدم زدن در آن پیاده روی سئو ، وقت آن فرا رسیده است که این تکنیک های جستجوگرها را در سایتی اعمال کنید ، خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا قدیمی که در حال بهبود آن هستید.

 

این صفحات به شما کمک می کند تا با انتخاب همه موارد از انتخاب نام دامنه مناسب SEO تا بهترین روش های پیوندهای داخلی شروع به کار کنید.

 

محتوا و نشانه گذاری مربوطه

تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما SEO برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما بخش اختصاصی آن را به آن اختصاص داده ایم. اگر درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن نسخه مناسب SEO و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید

 

موضوعات موجود در سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۳۲
زینب محمددوست