شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

شما خوانندگانی که اینجا هستید احتمالاً در مورد مزایای سئو شنیده اید و از نیاز به سئو آگاه هستید. اگر نه ، حتماً مقاله ای را بخوانید که چرا ابتدا باید به سئو اهمیت دهیم.


اما اگر SEO به صورت حرفه ای در وب سایت تجاری شما پیاده سازی نشود ، مطمئناً به نتایج دلخواه نخواهید رسید. SEO می تواند برای افرادی که تازه وارد بازاریابی دیجیتال شده اند بسیار پیچیده باشد. اگر به دنبال شرکت های خدمات سئو بوده اید ، احتمالاً نام های زیادی را در این بین دیده اید.

اگرچه اکثر آنها خدمات خود را در سایت خود شرح می دهند ، اما درک اینکه یک شرکت سئو چه کاری انجام می دهد کمی دشوار است. زیرا اکثر آنها در توضیحات خود ممکن است از عبارتی استفاده کنند که شما با معنی آنها آشنا نیستید. در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله سئو را مطالعه کنید.

در این مقاله قصد داریم به سوالات اصلی در این زمینه پاسخ دهیم:


شرکت سئو چیست؟

یک شرکت SEO خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا وب سایت شما بصورت آنلاین بیشتر نمایان شود. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو فرایندی است که طی آن تغییراتی در وب سایت و محتوای آن ایجاد می شود تا صفحات سایت برای موتورهای جستجو جذابتر شود.

هرچه وب سایت شما برای موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، بهینه تر باشد ، شانس بهینه شدن صفحات سایت در نتایج جستجو بیشتر می شود. به عبارت دیگر ، سایت برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات تجاری شما رتبه بالاتری دارد.

مهمترین مزیت استفاده از یک شرکت سئو تجربه آنها در کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو است. متخصصان سئو می دانند با وب سایت شما چه کار کنند تا بازدیدکنندگان موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ را افزایش دهند.

یک شرکت SEO متخصصانی را در زمینه های مختلف در زمینه بهینه سازی سایت استخدام می کند. این SEO ها خدمات گسترده ای را ارائه می دهند ، از جمله بررسی سایت ، انتخاب استراتژی مناسب SEO برای سایت شما ، و همچنین تاکتیک های م toثر برای دستیابی به اهداف تجاری شما.

بهترین شرکت های سئو با وب سایت شما مانند وب سایت خود رفتار می کنند. این بدان معناست که آنها درباره SEO شما تصمیماتی می گیرند که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را برای شما به ارمغان می آورد. چنین شرکت هایی از زوایای مختلف به سایت شما نگاه می کنند تا بهترین نتایج را از سایت SEO کسب کنند.

یک شرکت سئو چه کار می کند؟

بسیاری از صاحبان وب سایت ها نمی توانند ماهیت شرکت های SEO را درک کنند و در نهایت فکر می کنند که متخصصان این شرکت ها تقلب می کنند.

استفاده از خدمات یک شرکت معتبر سئو بسیار مهم است. از آنجا که 93 experiences از تجربیات آنلاین با یک جستجو شروع می شود و طبق آمار ، حداقل 47 of از کاربران فقط بر روی سه نتیجه جستجوی اول کلیک می کنند.

اگر مراقب باشید ، ما از یک ویژگی معتبر برای یک شرکت SEO خوب استفاده کردیم. زیرا در دنیای آنلاین ، دو نوع سئو وجود دارد: سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه. سئو کلاه سفید به معنی کسب نتیجه از طریق تلاش ها و روش های مناسب است. از سئو کلاه سیاه نیز به عنوان تکنیک هایی یاد می شود که رتبه سایت شما را به روش های نامناسب و غیرقانونی افزایش می دهد. اما نتایج آن دیری نمی پاید. این روش ها همچنین باعث آسیب جدی به سایت می شوند و چنین وب سایت هایی حتی ممکن است توسط گوگل برای مدت طولانی مجازات شوند.

اما سئو کلاه سفید چطور؟ گوگل از حداقل 200 عامل در رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. مهمترین مسائل مربوط به سئو کلاه سفید عبارتند از:

امنیت وب سایت

وب سایت موبایل دوستانه
سرعت بارگذاری وب سایت
از داده های ساختار یافته استفاده کنید
کیفیت محتوای صفحات
طول محتوای صفحات
حضور در شبکه های اجتماعی
داشتن بک لینک با کیفیت
بهینه سازی وب سایت
شرکتهای معتبر سئو این عوامل را مطالعه کرده و سعی در بهینه سازی آنها دارند.

در قرارداد با یک شرکت SEO چه مواردی باید لحاظ شود؟

شرکت های SEO از خدمات خود برای پیاده سازی عوامل SEO استفاده می کنند. یک شرکت سئو خوب باید موارد زیر را در قرارداد خود لحاظ کند:

تجزیه و تحلیل ساختار سایت
تجزیه و تحلیل محتوای سایت ، از جمله تجزیه و تحلیل نرخ تبدیل
تجزیه و تحلیل سئو خارجی
بهینه سازی کد سایت
بهینه سازی محتوای سایت
بهینه سازی عوامل خارجی سئو

1. ساختار وب سایت را تجزیه و تحلیل کنید

اگرچه گوگل و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ مانند بینگ مدام اعلام می کنند که محتوای سایت باید برای کاربران آن بهینه شود ، اما قبل از اینکه محتوا در دسترس کاربران قرار گیرد ، ابتدا باید به خوبی در دسترس موتورهای جستجو قرار گیرد و مورد ارزیابی قرار گیرد. فعالیتهای تیم سئو رادزاد در این زمینه عبارتند از:

HTTP یا HTTPS: وجود s در انتهای HTTPS نشان می دهد که سایت شما امن است. حتی اگر معامله مالی در سایت شما انجام نشده باشد ، باید سعی کنید آن را ایمن کنید ، زیرا گوگل در رتبه بندی به چنین وب سایت هایی رتبه خوبی می دهد.

راه اندازی تجزیه و تحلیل: ما به دنبال تجزیه و تحلیل ترافیک سایت هستیم. اگر قبلاً از Analytics استفاده نکرده اید ، ما آن را در سایت شما نصب می کنیم و از داده های آن برای بررسی منبع ترافیک سایت استفاده می کنیم. این نتایج به ما کمک می کند تا در SEO بهتر عمل کنیم.

Robots.txt: این فایل برای جلوگیری از نظارت بر آدرس های سایت و فهرست بندی آنها استفاده می شود. تنظیم صحیح این فایل یکی از فعالیتهای ما است.
خطاهای سایت: این خطاها به موتورهای جستجو سیگنال هایی ارسال می کنند که سایت شما دارای اعتبار کاغذی است. خطاهای رایج شامل 404 خطا ، محتوای تکراری ، عناوین صفحه تکراری ، صفحات بدون عنوان و صفحات مسدود شده توسط robots.txt است.
وضعیت فهرست: صفحات مشاهده شده و نمایه شده توسط مانیتورهای Google در نتایج جستجو نمایش داده می شود. در نتیجه ، آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا منجر به رتبه های بالاتر و افزایش ترافیک بیشتر برای سایت شوند.

نقشه سایت: نقشه سایت XML شامل لیستی از صفحات است که برای نمایه سازی به موتورهای جستجو معرفی می شوند.
سرعت بارگذاری سایت: تجربه کاربر برای موتورهای جستجوی کاربران مهم است و بنابراین باید توجه ویژه ای به آن شود. سرعت سایت یکی از عواملی است که برای بهبود تجربه کاربر باید بهینه شود.
متا داده ها: وجود عناوین صفحات ، توضیحات و محتوای تکراری همگی بر سئو و رتبه سایت در نتایج جستجو تأثیر منفی می گذارد و نرخ کلیک را کاهش می دهد. اطمینان از بهینه سازی متا داده ها شانس دستیابی به رتبه بهتر در نتایج جستجو را افزایش می دهد.
نرخ تبدیل: تیم رادزاد به دنبال مشکلاتی در تجربه کاربر است که فروش سایت را کاهش داده است. به عنوان مثال ، ما از تست A /  و همچنین با اتکا به استانداردها برای یافتن بالاترین نرخ تبدیل برای سایت شما استفاده خواهیم کرد.
پس از اجرای مسائل فنی ، به مرحله بعدی می رویم.

2. تحلیل محتوا

اینجاست که سایر اعضای تیم SEO وارد می شوند. در این مرحله ، محتوای سایت با دقت تجزیه و تحلیل می شود و تعدادی از مشکلات مربوط به این قسمت از سایت ظاهر می شود:

سازگاری با جستجوی صوتی
کلمات کلیدی اشتباه مورد هدف قرار گرفته است
محتوای ضعیف برای رتبه بندی
مشکلات محتوای تکراری
صفحات نامعتبر
در اطلاعات تماس شما ناسازگاری وجود دارد
و موارد دیگر
محتوای سایت مهمترین قسمت سایت است که کاربران را به خود جذب کرده و آنها را به مشتری تبدیل می کند. بنابراین پس از ایده گرفتن از محتوای فعلی سایت ، در مورد ساختار برنامه SEO تصمیم می گیریم.

ما همچنین یک بررسی جامع از کلمات کلیدی سایت انجام می دهیم تا بهترین شانس را برای کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو و همچنین جذب مشتریان بیشتر داشته باشیم.

3. تجزیه و تحلیل سئو خارجی

بیشتر موفقیت سئو شما خارج از سایت اتفاق می افتد ، از جمله در وب سایتهای بازبینی ، وبلاگهای مرتبط با صنعت و فهرستهای آنلاین. خبر خوب این است که اگر در فضای آنلاین محبوب هستید و نظرات مثبت زیادی از کاربران خود دریافت کرده اید ، به راحتی می توانید در کلمات کلیدی مرتبط رتبه کسب کنید. خبر بد در این شرایط این است که شما جدا از کیفیت خوب یا بد خدمات خود ، نظرات منفی زیادی از کاربران دریافت کرده اید.

بنابراین پس از جستجوی کامل وب سایت شما ، ما به آنچه دیگران در مورد شما می گویند توجه می کنیم. این شامل اشاره به شما در سایر وب سایت ها است. اگر نظرات منفی در این زمینه پیدا کردیم ، نحوه پاسخگویی به آنها را به شما نشان می دهیم تا بتوانیم نظر کاربران را در مورد وب سایت شما تغییر دهیم. هدف ما ایجاد اعتبار بیشتر برای شما به صورت آنلاین است تا کاربران بتوانند بیشتر به شما اعتماد کنند. برای دستیابی به چنین هدفی ، از ابزارهای زیر استفاده می کنیم:

افزایش ترافیک طبیعی (ترافیک از نتایج جستجو)
محتوای متناسب با مکان شما
عنوانها و توضیحات مستقل برای هر یک از محصولات و خدمات سایت
اطلاعات تماس یکسان در تمام صفحات سایت
بررسی صحیح با داده های ساختار یافته
لیست سایتها در فهرستهای معتبر
بهینه سازی نسخه موبایل سایت
افزایش اعتبار سایت
مطمئناً پس از انجام اقدامات فوق از مشاهده نتایج شگفت زده خواهید شد. زیرا توجه به این نکات باعث بهبود حضور شما در فضای آنلاین می شود.

4. بهینه سازی کدها و ساختار سایت

گاهی اوقات مشاهده می شود که کد و ساختار سایت شما در شرایط خوبی است و فقط باید چند ترفند بهینه سازی را انجام دهید. بیایید واقع بین باشیم ، زیرا هیچ ساختاری ایده آل نیست و همیشه چیزهای کوچکی برای بهینه سازی وجود دارد. هنگامی که بهینه سازی کد و ساختار سایت را به تیم شرکت سئو رادزاد واگذار می کنید ، می توانید مطمئن باشید که این کار را به یک تیم متخصص واگذار کرده اید و می توانید از این بابت راحت باشید. به طور کلی ، مهمترین مواردی که در این مرحله از SEO به کار می بریم عبارتند از:

ساختار ناوبری کاربران سایت را بهینه کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها آنچه را که کاربران می خواهند پیدا می کنند
برای سرعت بخشیدن به بارگذاری سایت ، کدها را از افزونه ها پاک کنید
رفع خطاها برای نظارت بهتر بر ربات های Google در سایت
ایجاد نقشه سایت برای یافتن صفحات جدید در اسرع وقت توسط ربات های Google
پیوندهای داخلی را به صفحات اضافه کنید تا کاربران را به راحتی در اطراف سایت جابجا کنید

5. بهینه سازی محتوای صفحه

محتوا پادشاه است و در مرحله نگهداری سایت ، این یک فرایند یکبار مصرف نیست. تولید محتوا به تنهایی برای فرود صفحات کافی نیست تا از این مرحله صرف نظر کنید. برای به دست آوردن ترافیک بیشتر به سایت خود و همچنین بهبود رتبه آن در نتایج جستجو ، باید مرتباً محتوا تولید کنید و وب سایت خود را با محتوای جدید به روز کنید. تیم SEO Radzad موارد زیر را در این زمینه انجام می دهد:

محتویات تکراری را حذف یا بازنویسی کنید
از کلمات کلیدی مناسب در عنوان صفحه برای رتبه بندی بهتر استفاده کنید
استفاده صحیح از کلمات کلیدی و عبارات مشابه در صفحات فرود سایت
صفحات فرود جدیدی ایجاد کنید تا کاربران بیشتری به دست آورید
برای افزایش نرخ تبدیل تا حد ممکن ، تصویر و ظاهر طراحی شده را به صفحات سایت اضافه کنید

6. بهینه سازی عوامل خارجی

حضور خارجی سایت به اندازه عوامل داخلی سایت اهمیت دارد. در این راستا موارد زیر را انجام می دهیم:

7. تجزیه و تحلیل مداوم

بهینه سازی وب سایت چیزی فراتر از ایجاد تغییرات در سایت شما است. فرآیند ایجاد تغییرات در سایت زمانی تکمیل می شود که با تجزیه و تحلیل داده های مربوطه همراه باشد. کاری که ما در رادزاد انجام می دهیم پیگیری نتایج ، انجام آزمایشات مداوم ، انجام ترفندها و تکرار همه اینها به صورت دائمی است. در این فرایند ، مراحل زیر را انجام خواهیم داد:

رتبه بندی ، ترافیک ، نرخ تبدیل را در فواصل روزانه ، هفتگی و ماهانه بررسی کنید
از این داده ها برای شناسایی بهترین مورد برای بهینه سازی بیشتر استفاده کنید
آیا باید یک شرکت سئو استخدام کنیم؟
اگر می خواهید به یکی از اهداف زیر برسید ، باید یک شرکت SEO برای وب سایت خود استخدام کنید. استخدام یک شرکت SEO به اهداف زیر می رسد:

رشد کسب و کار
هرچه وب سایت بیشتر مشاهده شود
داشتن تماس های بیشتر از سوی کاربران
فروش و درآمد را افزایش دهید
بین خود و سایر رقبای خود تفاوت ایجاد کنید
از موفقیت کسب و کار خود در آینده اطمینان حاصل کنید
در نتایج جستجو از رقبا سبقت بگیرید

چه زمانی به خدمات یک شرکت سئو نیاز داریم؟

به گفته گوگل ، هر زمان که نیاز به استخدام SEO دارید ، بهتر است این کار را در اسرع وقت انجام دهید. یکی از بهترین زمان ها برای استخدام یک شرکت SEO ، طراحی مجدد یا برنامه ریزی برای پیاده سازی یک سایت جدید است. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از ابتدا برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

اگرچه در چنین مواقعی می توان نتایج فوری و فوق العاده ای را از SEO بدست آورد ، اما این بدان معنا نیست که وب سایت های قدیمی شانس موفقیت ندارند. چنین وب سایت هایی به تاکتیک های مختلف SEO نیاز دارند.

همچنین ممکن است در مواردی که کاهش شدید ترافیک را تجربه می کنید ، به دنبال یک شرکت SEO باشید. این امر اغلب هنگام تغییر الگوریتم های گوگل اتفاق می افتد و در چنین مواردی لازم است دوباره به استراتژی سئو توجه شود تا ترافیک سایت به حالت قبلی برگردد.

چگونه می توان بهترین شرکت SEO را برای نیازهای خود پیدا کرد؟

همکاری سئو طولانی مدت است و باید از ابتدا بدانید چه کسانی را استخدام می کنید. آیا به یاد دارید که در مورد سئو کلاه سیاه چه گفتیم؟ شرکت سئوی انتخابی شما نباید به هیچ وجه از چنین تکنیک هایی استفاده کند.

همه شرکت های سئو یا تولیدکنندگان محتوا به وعده افزایش ترافیک ، رتبه بندی بهتر و فروش بیشتر عمل نمی کنند. از شرکت های SEO که وعده های زیر را می دهند اجتناب کنید:

کسب رتبه های یک شبه
ترافیک را در زمان کوتاهی دو برابر کنید
ترافیک فوری را افزایش دهید
تعداد زیادی بک لینک وارد کنید
سئو تضمینی
زمان کاملی برای رسیدن به نتیجه
اگر به دنبال چنین وعده هایی هستید ، به راحتی آنها را پیدا خواهید کرد ، اما شک نکنید که از عقد قرارداد با چنین شرکت هایی خیلی زود و پس از رسیدن به نتایج دلخواه پشیمان نخواهید شد.

پویا مارکتینگ یکی از بهترین شرکت های سئو در ایران است که می توانید برای انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت از این سایت اقدام کنید.

علائم SEO کلاه سیاه

وجود سئو کلاه سیاه زمانی کاملاً آشکار است که شرکت سئو وعده می دهد رتبه شما را برای مدت زمان معینی افزایش دهد. SEO هایی که متأسفانه باعث بدبینی کاربران در کسب و کار ما شده اند ، اغلب سعی می کنند با شبیه سازی یک شبه رتبه وب سایت های کاربران را بدست آورند. این شرکت های سئو از تکنیک های زیر استفاده می کنند:

قبل از استخدام یک شرکت سئو چه سوالاتی باید از آنها بپرسیم؟

قبل از استخدام یک شرکت SEO ، نظرات آنها را بررسی کنید. اگر بسیاری از افراد در کار با آنها مشکل دارند ، در این صورت شغل با شکست مواجه می شود. به محتوای صفحات وب سایت های شرکت های سئو توجه زیادی داشته باشید. شرکت هایی که فقط صفحات فرود برای جذب مشتری دارند و هیچ محتوایی از تجربه خود در وبلاگ خود ندارند ، چندان قابل اعتماد نیستند. اکثر وب سایت هایی که آموزش سئو قوی دارند ، شرکت هایی هستند که از دید کلاه سفید به SEO نگاه می کنند و کاملاً قابل اعتماد هستند. سوالات زیر نیز می توانند شما را در انتخاب شرکت سئو خود راهنمایی کنند.

قرارداد سئو چگونه است؟ شامل چه مواردی می شود و چگونه پایان می یابد؟

روند لغو قرارداد چگونه است؟ بسیاری از قراردادهای سئو بخش خاصی برای پایان خود ندارند.
چگونه می توانیم با شما ارتباط برقرار کنیم؟ انتظارات خود را از ابتدا تنظیم کنید تا دلسرد نشوید.
آیا به وب سایت و حساب تجزیه و تحلیل آن دسترسی کامل دارم؟ به شما کمک می کند بدانید چه کسانی به سایت دسترسی دارند.
آیا من صاحب وب سایت خودم هستم؟ برخی از شرکت های SEO تا زمانی که سایت رایگان است مالکیت آن را به عهده می گیرند ، بنابراین اگر قرارداد شما لغو شده باشد ، شما حق مالکیت آن را ندارید. از چنین قراردادهایی به شدت خودداری کنید.
آیا تضمینی برای سئو وجود دارد؟ یک شرکت سئو خوب این کار را نمی کند. همانطور که در مقاله سئوی تضمینی ذکر کردیم ، به دلیل احتمال تغییرات گسترده در الگوریتم های گوگل و شرایط متفاوت هر سایت ، نمی توان نتایج کار را تضمین کرد. اگر با شرکتی صحبت می کنید که همه چیز را از ابتدا تضمین می کند ، ما اکیداً توصیه می کنیم که از آنها دوری کنید.
آیا برای وب سایت های مشابه وب سایت ما کار کرده اید؟ این می تواند گاهی اوقات بسیار بحرانی باشد. مشاغل مختلف نیازهای مختلف SEO دارند. این بدان معناست که یافتن یک شرکت SEO که قبلاً در تجارت شما حضور داشته است می تواند به رشد سایت شما کمک کند.
گزینه های اختیاری در قرارداد چیست؟ چگونه می توان بودجه سئو مناسب را پیش بینی کرد؟ این بستگی به نقطه شروع ، اهداف ، سطح رقابت و قابلیت های ذاتی کسب و کار شما دارد.

هزینه های شرکت سئو چقدر است؟

در زمان عقد قرارداد مشخص کنید که هزینه آن چقدر است و چه هزینه های اضافی ممکن است در آینده بپردازید. در غیر این صورت ، پس ازچند ماه کار با عبارت "شما هزینه این کار را پرداخت نکرده اید" روبرو خواهید شد.
تکنیک های سئو فعلی شما چیست و چگونه این تکنیک ها در چند سال گذشته تغییر کرده است؟
چند سال است که در زمینه SEO فعالیت می کنید؟
در طول قرارداد ما چه گزارشاتی به من ارائه می دهید؟

تصورات غلط رایج در مورد شرکت های سئو چیست؟

اطلاعات غلط زیادی در مورد SEO و شرکت های SEO وجود دارد و تکیه بر چنین اطلاعاتی نتایج ضعیفی را در پی خواهد داشت. برخی از رایج ترین تصورات غلط در این مورد عبارتند از:

اندازه شرکت SEO نشان دهنده اعتبار آنها است. این ممکن است نشان دهد که آنها در برخی از پروژه های خود موفق هستند ، اما اینکه چند درصد از همه پروژه ها موفق هستند بسیار مهمتر است.
می توانید یکبار سایت را سئو کنید و تمام. سئو به هیچ وجه یکبار کار نیست. هیچ سحر یا فرمول خاصی برای سئو وجود ندارد. یک استراتژیست SEO که باید پیاده سازی ، آزمایش ، ویرایش و تکرار کند.
یک وب سایت زیبا نشان دهنده موفقیت سایت است. فردی که در زیرزمین خانه خود کار می کند می تواند با کمی تلاش وب سایت بسیار زیبایی را طراحی کند. این بدان معنا نیست که صاحب چنین وب سایتی می تواند کمپین های مناسب SEO را در اختیار شما قرار دهد.
اگر چیزی در ماه اول اتفاق نیفتد. بنابراین یک شغل دچار اختلال می شود. SEO برای پیاده سازی و دستیابی به نتایج زمان می برد. اگرچه ممکن است در ماه اول نتایج را مشاهده کنید ، اما باید برای یک بازی طولانی آماده باشید. چند ماه اول فقط زمان اجرای مسائل اساسی است. از این پس تکنیک های سئو باید در قالب یک استراتژی پیاده سازی شوند تا بتوانیم بر رشد وب سایت نظارت داشته باشیم.

تصمیم نهایی

انتخاب یک شرکت سئو کاری نیست که فقط بخواهید بدون کسالت و بدون مرور همه انتخاب های خود انجام دهید. در عین حال ، این گزینه ای نیست که بخواهید خیلی از آن عقب بمانید. هرچه دیرتر آنلاین شوید ، رقبای شما شانس بیشتری برای رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجوی برتر خواهند داشت.

اهداف خود را مشخص کنید ، پیشنهادات شرکت های مختلف را جمع آوری کرده و سپس شرکت سئو را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که بهترین تصمیم را گرفته اید و فقط باید منتظر بمانید تا نتایج مثبت را ببینید.

شرکت ساد رادزاد همیشه در خدمت وب سایت های مختلف است و می تواند متناسب با هر نوع سایتی به نیازهای سئو آنها پاسخ دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره سئو با متخصصان ما بهره مند شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۵۱
زینب محمددوست

چگونه رتبه الکسا را ​​کاهش دهیم؟

اگر وب سایتی دارید ، اطمینان از اعتبار آن بسیار مهم است. با این حال ، اعتبار این مفهوم مبهم است ، به خصوص اگر شما تازه وارد وبلاگ نویسی هستید. معمولاً وب سایت هایی که ترافیک زیادی دارند ، پایگاه های داده طرفداران ، بک لینک به سایت های دیگر و سئوی قوی معتبرتر از سایت های دیگر هستند. رتبه شما در الکسا نشان دهنده عملکرد خوب سایت شما در مقایسه با سایر سایت های جهان به ویژه سایت های رقبا است.کاهش رتبه الکسا یکی از موضوعات مهم برای بسیاری از سایت ها است.

رتبه الکسا معیار مهمی برای وب سایت ها است و به نوعی محبوبیت سایت را نشان می دهد. سایت Alexa.com یک شماره به همه وب سایت ها اختصاص می دهد که به آن رتبه Alexa می گویند. اگر یک تبلیغ کننده بخواهد در سایت شما تبلیغ کند یا حتی بازدیدکننده ای که می خواهد از سایت شما خرید کند ، احتمالاً رتبه الکسای سایت شما را بررسی می کند. بنابراین بهبود این رتبه بندی می تواند تأثیر مثبتی بر موفقیت و درآمد سایت داشته باشد.

 

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا عددی است که نشان دهنده محبوبیت نسبی سایت شما نسبت به سایر سایت ها است. طبق این تعریف ، ما درک می کنیم که رتبه الکسا نه تنها به میزان ترافیک سایت ما بستگی دارد ، بلکه تغییرات در ترافیک سایر سایت ها می تواند بر رتبه الکسا سایت ما تأثیر بگذارد.

الکسا توسط یک شرکت تابعه آمازون اداره می شود و از آمار ترافیک وب برای ردیابی فعالیت های آنلاین افراد استفاده می کند.

در واقع رتبه بندی هر سایت حاصل مجموعه ای از محاسبات است و اطلاعاتی مانند تعداد بازدید از یک سایت در سه ماه گذشته و تعداد بازدیدهای افراد جدید را نشان می دهد. این داده ها از طریق مرورگرهای Chrome ، Firefox و Internet Explorer جمع آوری می شوند.

الگوریتم الکسا داده های سایت شما را با سایر سایتها مقایسه می کند و تمرکز بیشتری بر سه ماه گذشته دارد ، بنابراین مقایسه نسبی را برای تعیین اعتبار سایت شما انجام می دهد. سایتی که کمترین رتبه را دارد تقریباً در جایگاه 30 میلیون و سایت با بالاترین رتبه در رتبه 1 قرار دارد.

اما سایتهایی که بازدیدکننده ندارند به هیچ وجه در رتبه بندی الکسا قرار نمی گیرند. همچنین ، ممکن است سایت های جدید در لیست نباشند تا زمانی که الکسا بتواند داده های خود را جمع آوری کند.

هر چه تعداد آنها کمتر باشد ، سایت ما موفق تر و محبوب تر است. بنابراین ارتقاء رتبه الکسا در واقع به معنی پایین آمدن رتبه الکسا است. اگر رتبه Alexa یک سایت 1000 باشد ، به این معنی است که 999 سایت دیگر وجود دارد که مخاطبان بیشتری دارند. البته در سایت الکسا هم می توانیم رتبه جهانی سایت و هم رتبه الکسا ایران را مشاهده کنیم. اگر سایت ما در ایران رتبه 350 دارد ، 349 سایت دیگر وجود دارد که در ایران محبوبیت بیشتری دارند. هدف ما کاهش رتبه الکسا در ایران است. محبوبیت نیز بر اساس تعداد بازدیدکنندگان در روز و همچنین تعداد متوسط ​​صفحات بازدید شده محاسبه می شود. بنابراین ممکن است دو سایت روزانه دقیقاً 1000 بازدیدکننده داشته باشند ، اما رتبه های Alexa آنها بسیار متفاوت است ، زیرا در یک سایت هر بازدید کننده فقط 2 صفحه از سایت و در سایت دیگر هر بازدید کننده 10 صفحه را مشاهده می کند.

نکته دیگر این است که رتبه الکسا با توجه به میانگین رتبه سه ماه گذشته نمایش داده می شود. بنابراین اگر یک روز ترافیک زیادی را به سمت سایت هدایت کردید ، انتظار نداشته باشید که بلافاصله تأثیر زیادی بر رتبه الکسا سایت داشته باشد.

چگونه می توانیم بفهمیم رتبه Alexa سایت ما چقدر است؟

یکی از ساده ترین راه ها نصب نوار ابزار Alexa است. این افزونه بر روی Chrome ، Firefox یا Internet Explorer نصب شده است و یک دکمه در نوار بالای مرورگر اضافه می کند که با کلیک بر روی دکمه ، می توانید بلافاصله رتبه بندی سایت مورد بازدید و سایر ویژگی های مهم را مشاهده کنید. برای نصب این نوار ابزار رایگان Alexa ، کافی است عبارت Alexa toolbar را در Google جستجو کرده و آن را در مرورگر خود نصب کنید.

در این قسمت علاوه بر رتبه بندی سایت خود ، می توانید اطلاعات مفید دیگری را نیز مشاهده کنید. به عنوان مثال ، معیارهای دیگر مربوط به میزان بازدید تنها از یک صفحه از سایت شما ، تعداد بازدید روزانه ، زمانی که هر کاربر در سایت بود ، تعداد بازدید از سایت پس از جستجوی نام شما در اینترنت و اطلاعات جمعیتی اطلاعات خوانندگان همچنین می توانید لیستی از وب سایت هایی را مشاهده کنید که به سایت شما بک لینک دارند. حتی زمان مورد نیاز برای باز کردن سایت شما در این قسمت مشخص شده است.

راه دیگر این است که به این آدرس بروید و نام سایت مورد نظر را وارد کنید تا رتبه الکسای سایت را مشاهده کنید. https://www.alexa.com/siteinfo

 

رتبه الکسا را ​​کاهش دهید

چرا رتبه شما در الکسا مهم است؟

رتبه الکسا نشانه موقعیت سایت شما در مقایسه با سایت های دیگر است. این رتبه بندی موقعیت شما را در رقابت نشان می دهد ، بنابراین بسیار ارزشمند است.

همچنین ، به شما نشان می دهد که آیا امکان ارتقاء سایت شما وجود دارد. اگر رتبه بالایی ندارید و رقبای شما از شما جلوتر هستند ، باید استراتژی جدیدی برای بهبود سایت خود طراحی کنید.

رتبه پایین در Alexa به معنای از دست دادن فرصت های درآمد از سایت است. بسیاری از تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای بالقوه دوست دارند با سایت هایی کار کنند که ترافیک زیادی دارند تا بتوانند با جذب مخاطبان زیاد از پول و سرمایه خود حداکثر استفاده را ببرند.

7 راه برای کاهش رتبه الکسا

1. تولید محتوای داغ

از آنجا که بخش مهمی از کسب رتبه بالا در الکسا بستگی به تعداد بازدید از سایت و زمان صرف شده توسط هر کاربر در سایت دارد ، ارائه محتوای جذاب بسیار مهم است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما مخاطبان اصلی را هدف قرار می دهد ، زیرا داشتن طرفداران وفادار تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

علاوه بر این ، محتوای قوی به شما کمک می کند تا تعداد زیادی پیوند به سایت های دیگر دریافت کنید. وقتی وب سایت های دیگر پیوندهایی را به سایت شما در اختیار مخاطبان خود قرار دهند ، اعتبار سایت شما نزد عموم افزایش می یابد. شما همچنین خوانندگان جدیدی پیدا می کنید ، تعداد بازدید از سایت شما افزایش می یابد و در نتیجه ، معیارهای عددی مهم سایت شما بهبود می یابد.

بسیاری از مدیران وب سایت محتوا را برای سایت تولید می کنند ، اما قبل از تولید محتوا ، به اندازه کافی در مورد موضوعات داغ تحقیق نمی کنند و برای بازدیدکنندگان سایت جذاب تر خواهند بود. محتوای جذاب باعث می شود بازدیدکننده تصمیم بگیرد که چند بار در هفته از سایت بازدید کند و این باعث می شود رتبه الکسا سایت شما بهبود یابد.

اشتراک گذاری محتوا به طور منظم نیز تفاوت بزرگی ایجاد می کند. اگر بازدیدکنندگان منظم سایت شما می دانند که شما برای مثال روزهای دوشنبه ، آخر هفته یا هر زمان مناسب دیگری پست می گذارید ، آنها می دانند چه زمانی از سایت شما برای خواندن مطالب جدید دیدن کنند. این برنامه عادت می کند که از سایت خود بازدید کنید و بیشترین بازدید را از خوانندگان وفادار دریافت کنید.

2. مردم را از طریق رسانه های اجتماعی راهنمایی کنید

از هر فرصت کوچکی برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید. به عنوان مثال ، هر زمان که مقاله جدیدی در سایت منتشر می کنید ، آن را در رسانه های اجتماعی اعلام کنید.

یکی از بهترین راه ها برای جذب افراد به سایت شما استفاده از استوری های اینستاگرام است. البته وقتی حداقل 10 هزار دنبال کننده دارید می توانید پیوندی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. هر مقاله جدیدی را که در سایت منتشر می کنید به عنوان داستان اطلاع دهید.

همچنین ایجاد کانال تلگرامی و هدایت مداوم افراد از کانال به سایت خوب است.

حتماً از Linkedin نیز استفاده کنید. در این رسانه اجتماعی ، به راحتی می توانید یک تخصص خاص را جستجو کرده و افرادی با آن تخصص را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

3. بازاریابی از طریق ایمیل

هر هفته می توانید برای اعضا و خریداران سایت که به شما ایمیل ارسال کرده اند ایمیل ارسال کنید و افراد را تشویق به بازدید از سایت کنید. برای ارسال ایمیل از سایت هایی مانند Millerlite استفاده کنید.

 

4. تبلیغات پولی

حتی گاهی لازم است برای ارتقاء رتبه الکسا سایت هزینه کنید و در سایت های دیگر تبلیغ کنید تا تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد.

تبلیغات کلیکی ممکن است مناسب ترین گزینه باشد. البته ، شما باید بودجه نسبتاً زیادی را برای این روش هزینه کنید. شاید بهتر باشد در ابتدا روی این روش تمرکز نکنید و روی تولید محتوای خوب و مفید کار نکنید.

 

5. تعداد صفحات مشاهده شده توسط هر بازدید کننده را افزایش دهید

یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای بهبود رتبه الکسا این است که مطمئن شوید هر بازدیدکننده صفحات بیشتری از سایت را می بیند. در این حالت ، با همان ترافیک منظم ، می توانید رتبه بهتری کسب کنید.

داشتن پیوندهای داخلی (پیوندهایی که بازدیدکنندگان را به صفحات دیگر سایت شما هدایت می کند) نیز بسیار مفید است. با استفاده از این پیوندها ، شما بازدیدکنندگان را به سایر منابع اطلاعاتی که برای آنها ارزشمند است هدایت می کنید و مرور آنها در سایت شما را آسان تر می کند.

برای این کار می توانید از افزونه ها و ابزارهایی استفاده کنید که به عنوان مثال ، خواندن سایر مقالات مرتبط بین محتوای مقالات را پیشنهاد کنید. ما همچنین می توانیم پیوندهای دیگر صفحات سایت را در متن مقالات و محصولات قرار دهیم. افزونه Inline Related Posts یکی از ابزارهای وردپرس است که می تواند تأثیر مثبتی در بهبود رتبه الکسا داشته باشد.

 

6. Alexa Toolbar را نصب کنید

الکسا نمی تواند ترافیک سایت را دقیق تخمین بزند. اگر Alexa Toolbar را در مرورگر خود نصب کرده اید و سایت خود را از همان مرورگر مشاهده می کنید ، این باعث می شود که اطلاعات بازدید از سایت شما از رایانه شما به Alexa ارسال شود و بر بهبود رتبه سایت شما تأثیر مثبت بگذارد. بنابراین همین حالا Alexa Toolbar را نصب کنید.

اگر می توانید از بازدیدکنندگان سایت بخواهید Alexa Toolbar را نصب کنند ، رتبه الکسا شما در ایران بسیار سریعتر بهبود می یابد. دلیل آن این است که الکسا می تواند تشخیص دهد چند نفر با IP ایران وارد سایت شما شده اند.

 

7. بهبود SEO

اگر روی بهبود سئوی سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل کار کنیم ، ترافیک رایگان بیشتری از طریق گوگل به سایت ما وارد می شود. این امر باعث کاهش رتبه الکسا در سایت می شود. البته ، این راه حل زمان می برد و نمی توانید انتظار کاهش سریع رتبه الکسا را ​​داشته باشید ، اما این یک راه حل پایدار و ارزشمند است که تاثیر خود را در دراز مدت نشان می دهد.

اگرچه رتبه الکسا ارتباط مستقیمی با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ندارد ، اما نشان نمی دهد که این رتبه ناچیز است. هنگامی که سایت شما به دلیل موضوع خاصی در گوگل رتبه بالایی دارد ، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان احتمالی هنگام جستجوی آن موضوع ، سایت شما را پیدا می کنند ، که باعث جذب خوانندگان بیشتر می شود.

از آنجا که رتبه الکسا با تعداد بازدید از سایت تعیین می شود ، معمولاً بازدیدکنندگان بیشتر برابر رتبه های بهتر است.

جستجوی چندین کلمه کلیدی در سایت رقبا نیز یک حرکت هوشمندانه است. دریابید چه کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک در سایت آنها می شود و سپس راه حلی مشابه برای خود بیابید. همچنین ، استراتژی بازاریابی آنها را بررسی کنید ، یک راه حل م effectiveثر پیدا کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

خوب است بدانید که هدف شما نباید کسب رتبه 1 باشد. رتبه های برتر معمولاً برای سایتهایی با ترافیک زیاد است. به عنوان مثال ، سه مکان برتر متعلق به Google ، YouTube و Facebook است.

 

کسب رتبه بهتر در الکسا چقدر دشوار است؟

وقتی صحبت از رتبه بندی الکسا می شود ، سختی بسته به موقعیت فعلی شما و بازاری که در آن فعالیت می کنید متفاوت است.

هرچه رتبه فعلی شما بدتر باشد ، پیشرفت آسان تر است. به عنوان مثال ، اگر رتبه الکسا شما 23 میلیون است ، حتی جذب 100 بازدید کننده بیشتر در ماه می تواند تفاوت زیادی در کار شما ایجاد کند ، و احتمالاً می توانید رتبه خود را 500000 در عرض یک تا دو ماه ارتقا دهید.

اما اگر رتبه فعلی شما 100 است ، افزودن 100 بازدید کننده جدید تأثیر چندانی بر رتبه شما نخواهد داشت. چرا؟ زیرا اولین سایت ها دارای لیستی از هزاران بازدید کننده هستند.

بازار تخصصی که در آن فعالیت می کنید نیز نقش مهمی در سرعت پیشرفت شما دارد. اطلاعاتی که در سایت خود ارائه می دهید تعداد مخاطبان را تعیین می کند. اگر موضوعی را انتخاب کنید که طبیعتاً بازدیدکنندگان کمتری را به خود جلب کند ، پیدا کردن بازدیدکنندگان جدید دشوارتر خواهد بود. برعکس ، وقتی مخاطبان زیادی دارید ، جذب مخاطب جدید آسان تر است.

از آنجا که رتبه بندی الکسا بازار مناسب سایت ها را در نظر نمی گیرد ، شما باید با سایت های محبوب مانند گوگل و آمازون رقابت کنید ، اما این بدان معنا نیست که شما نباید بلند پرواز باشید. اگر سعی کنید از رقبای خود بهتر عمل کنید ، سایت شما برای تبلیغ کنندگان و سایر افراد جذاب تر می شود و آنها به درآمدزایی سایت شما کمک می کنند. علاوه بر این ، اگر به عنوان منبع معتبر برای آن موضوع شناخته شده اید ، احتمالاً برای نوشتن و بحث در مورد این حوزه تخصص از شما دعوت می شود. به این ترتیب ، می توانید جریان درآمد بیشتری برای خود ایجاد کنید.

چگونه می توان با کسب رتبه بالا در الکسا در سایت خود درآمد کسب کرد؟

با رتبه بندی سایت شما در الکسا ، گزینه های درآمدزایی جدیدی دریافت می کنید. از آنجا که تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکا به رتبه الکسا شما برای ارزیابی کسب و کار شما توجه می کنند ، داشتن رتبه بالا به معنای درآمد بیشتر از سایت است. به عنوان مثال ، ممکن است شما به عنوان یک شریک مفید بالقوه دیده شوید ، و این به شما کمک می کند تا درآمد بیشتری از سایت خود کسب کنید.

با افزایش رتبه الکسا ، جمع آوری پول از طریق تبلیغات مستقیم برای شما آسان تر می شود و فرصت های دیگری برای کسب درآمد و کسب درآمد خواهید داشت. علاوه بر این ، می توانید مطالب خود را به عنوان پست مهمان در سایت های دیگران منتشر کنید و برای آن هزینه دریافت کنید.

سایت های دیگر نیز ممکن است بخواهند مطالب خود را به عنوان پست مهمان در سایت شما منتشر کنند و شما می توانید برای این کار دستمزد بگیرید. کسب درآمد از بحث درباره یک محصول یا خدمات خاص بخش دیگری از این فرآیند درآمدزایی است.

در نهایت ، رتبه الکسا شما در سال 2020 می تواند درآمدزایی سایت شما را بیش از پیش آسان کند. به طور کلی ، وقتی افراد علاقه مند هستند که پول خود را در سایت های دیگران خرج کنند ، باید مطمئن شوند که بیشترین سود را از پول خود می برند. بنابراین شهرت شما و سایت شما تفاوت زیادی در این روند ایجاد می کند.

 

البته ارتقاء رتبه الکسا مهمترین دغدغه مدیر وب سایت نیست ، اما خوب است که این عدد را به عنوان یکی از معیارهای کلیدی برای سنجش وضعیت سایت در نظر گرفته و سعی در بهبود آن داشته باشید.

منبع: https://blog.alexa.com/improving-your-alexa-rank/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۰۲
زینب محمددوست