شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است



درآمدزایی از اینترنت طی سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از افراد می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. کسب درآمد اینترنتی به یکی از نگرانی ها و مشکلات بسیاری از افراد تبدیل شده است. همه شما می دانید که کسب درآمد از اینترنت در خانه امکان پذیر است و می توانید ماهانه درآمد زیادی از طریق اینترنت کسب کنید.

بسیاری از افراد با راه اندازی مشاغل آنلاین درآمد میلیونی یا حتی میلیاردی را شروع می کنند. اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید باید به فکر کسب درآمد اینترنتی و راه اندازی تجارت آنلاین خود باشید.

از اینترنت کسب درآمد کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای درآمدزایی در اینترنت باید پول زیادی داشته باشند ، اما این طور نیست. برای کسب درآمد اینترنتی به هیچ سرمایه ای نیاز ندارید و با کمترین سرمایه ممکن می توانید در خانه از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

کسب درآمد اینترنتی در خانه امکان پذیر است و به هیچ دفتر و شرکتی نیاز ندارد و یکی از ساده ترین و ساده ترین کارهایی است که هرکسی می تواند برای کسب درآمد انجام دهد.

در این مقاله ، من می خواهم در مورد کسب درآمد از اینترنت و راه ها و روش های آن به طور مفصل و جامع با شما صحبت کنم. اگر قصد دارید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید و تجارت اینترنتی خود را راه اندازی کنید ، پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید. من سعی کرده ام کاملترین و جامع ترین اطلاعات در مورد کسب درآمد بدون سرمایه و با درآمد بالا را برای شما در وب سایت آکادمی سبز منتشر کنم.

من مطمئن هستم که بسیاری از مواردی که در این مقاله در مورد نحوه کسب درآمد اینترنتی گفته می شود در هیچ مقاله دیگری ذکر نشده است. و سعی کردم مقاله ای را برای شما فراهم کنم که بتوانید آن را بخوانید تا پاسخ بیشتری به سوالات خود بدست آورید. پیشنهاد می کنم تا آخر با من باشید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند اما ایده ای برای شروع کار ندارند ، در این مقاله شما را با ایده های بسیار پردرآمد و عالی آشنا خواهم کرد که با توجه به علاقه شما ، ایده ای که می خواهید از طریق اینترنت انتخاب کنید و همین حالا از اینترنت درآمد کسب کنید.

 

با توجه به اینکه مقالات زیادی در مورد کسب درآمد اینترنتی نوشته شده است ، در این مقاله سعی کردم از 0 تا 100 نحوه کسب درآمد اینترنتی را به شما آموزش دهم. مطمئن باشید ، اگر به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید و به فکر کسب درآمد از اینترنت هستید ، این مقاله می تواند تحول عظیمی در زندگی شما ایجاد کند. تا انتهای این مقاله با من همراه باشید تا شما را با مباحث کسب درآمد از اینترنت آشنا کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۳
زینب محمددوست


در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در اینترنت هستند ، تبلیغات و بازاریابی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل ، گزارش آگهی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی جهت اطلاع رسانی ، تبلیغ و ارتباط با مخاطبان ، تأثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت.
در تبلیغات اینترنتی ، می توانید با انتشار گزارش آگهی یا گزارش اخبار در سایت های پربازدید که مخاطبان هدف شما در آن هستند ، اطلاعات و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده سازی کنید. در حالی که در بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی دیجیتال ، موضوع سئو بسیار مهم است و گزارشگری یکی از مواردی است که تأثیر زیادی در سئو خواهد داشت.

گزارش تبلیغات چه مزایایی دارد؟
طبیعتاً کمپین های روابط عمومی ، صرف نظر از نحوه اجرای آن ، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. یکی از دلایل اهمیت گزارش دهی تبلیغات ، فراگیر بودن نحوه انتشار متن در طیف گسترده ای از رسانه های آفلاین و آنلاین است.
البته ، گزارش اخبار یا گزارش آگهی مزایای بسیاری دارد و در اینجا برخی از مهمترین موارد ذکر شده است:
بیشتر ببین
با توجه به همه گیر بودن و جامع بودن گزارش آگهی که در بالا ذکر شد ، شما می توانید از میان بسیاری از کانال های توزیع محتوا مانند سایت های پر بازدید ، رسانه های اجتماعی ، رسانه های چاپی و ... طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین ، انتشار رپورتاژ آگهی ، شانس دیده شدن برند و محصولات شما را افزایش می دهد و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ ، برند سازی و آگاهی از نام تجاری است.
مناسب برای همه
یکی دیگر از مزایای مهم گزارش آگهی این است که همه مشاغل بزرگ و کوچک می توانند از این روش برای اهداف مختلف استفاده کنند. فرقی نمی کند که تجارت شما مدل 2 یا 2C باشد ، مهم این است که با انتشار یک گزارش تبلیغاتی قدرتمند ، می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۵۸
زینب محمددوست

چگونه می توان رتبه الکسا را ​​پایین آورد؟
اگر وب سایتی دارید ، اطمینان از معتبر بودن آن بسیار مهم است. با این وجود ، اعتبار مفهوم مبهم است ، به خصوص اگر تازه وارد وبلاگ نویسی شده باشید. معمولاً وب سایت هایی که بازدید زیادی دارند ، پایگاه داده های طرفداران ، بک لینک به سایت های دیگر و سئو قوی از اعتبار بیشتری نسبت به سایت های دیگر برخوردار هستند. رتبه شما در الکسا نشان دهنده عملکرد خوب سایت شما در مقایسه با سایر سایت های جهان به ویژه سایت های رقبا است.

رتبه الکسا معیار مهمی برای وب سایت ها است و به نوعی محبوبیت سایت را نشان می دهد. Alexa.com به تمام وب سایت ها شماره ای اختصاص می دهد که Alexa Alexa rank نامیده می شود. اگر یک تبلیغ کننده بخواهد در سایت شما تبلیغ کند ، یا حتی بازدید کننده ای که می خواهد از سایت شما خرید کند ، احتمالاً رتبه الکسای سایت شما را بررسی می کند. بنابراین بهبود این رتبه بندی می تواند تأثیر مثبتی در موفقیت و درآمد سایت داشته باشد.

الکسا رتبه چیست؟
رتبه الکسا عددی است که نشان دهنده محبوبیت نسبی سایت شما در مقایسه با سایت های دیگر است. با توجه به این تعریف ، ما درک می کنیم که رتبه الکسا نه تنها به میزان بازدید سایت ما بستگی دارد ، بلکه تغییرات در بازدید سایر سایت ها می تواند بر رتبه الکسا سایت ما تأثیر بگذارد.

الکسا توسط یکی از شرکت های تابعه آمازون اداره می شود و از آمار ترافیک وب برای ردیابی فعالیت های آنلاین افراد استفاده می کند.

در واقع ، رتبه بندی هر سایت نتیجه مجموعه ای از محاسبات است و اطلاعاتی مانند تعداد بازدید از یک سایت در سه ماه گذشته و تعداد بازدید توسط افراد جدید را نشان می دهد. این داده ها از طریق مرورگرهای Chrome ، Firefox و Internet Explorer جمع آوری می شوند.

الگوریتم الکسا اطلاعات سایت شما را با تمام سایت های دیگر مقایسه می کند ، بیشتر در سه ماه گذشته تمرکز دارد ، بنابراین برای تعیین اعتبار سایت شما یک مقایسه نسبی انجام می دهد. سایت با کمترین رتبه در موقعیت تقریبی 30 میلیون و سایت با بالاترین رتبه در موقعیت 1 قرار دارد.

اما سایتهایی که بازدید کننده ندارند به هیچ وجه در رتبه بندی الکسا قرار نمی گیرند. همچنین تا زمانی که الکسا نتواند داده های خود را جمع آوری کند ، ممکن است سایت های جدیدی در این لیست نباشند.

هرچه این تعداد کمتر باشد ، سایت ما از موفقیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است. بنابراین بهبود رتبه الکسا در واقع به معنای پایین آوردن رتبه الکسا است. اگر رتبه الکسای یک سایت 1000 باشد ، در این صورت 999 سایت دیگر وجود دارد که مخاطبان بیشتری دارند. البته در سایت الکسا هم رتبه جهانی سایت و هم رتبه الکسای ایران را می توان مشاهده کرد. اگر سایت ما در ایران رتبه 350 را دارد ، بنابراین 349 سایت دیگر وجود دارد که محبوبیت بیشتری در ایران دارند. هدف ما کاهش رتبه الکسا در ایران است. محبوبیت نیز بر اساس تعداد بازدیدکنندگان در روز و همچنین به طور متوسط ​​تعداد صفحات بازدید شده محاسبه می شود. بنابراین ممکن است دو سایت دقیقاً 1000 بازدید کننده در روز داشته باشند ، اما دارای رتبه الکسا بسیار متفاوت هستند ، زیرا در یک سایت هر بازدید کننده فقط 2 صفحه از سایت و در سایت دیگر هر بازدید کننده 10 صفحه مشاهده می کند.

نکته دیگر این است که رتبه الکسا با توجه به میانگین رتبه سه ماه گذشته نمایش داده می شود. بنابراین اگر روزی بازدید زیادی به سایت می کنید ، انتظار نداشته باشید که بلافاصله تأثیر زیادی در رتبه الکسای سایت داشته باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۳۵
زینب محمددوست

 

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان میتواند کمک خوبی برای بانوان خانه دار به ویژه بانوانی که سرپرست خانوار هستند داشته باشد این مشاغل نیاز به سرمایه کمی دارند و هر کسی به راحتی در خانه خود می تواند کار را شروع کند. در این مقاله بهترین و پولسازی ترین مشاغل خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- تجارت مربوط به تغذیه و آشپزی

بسیاری از کارمندان یا حتی دانشجویانی که از نزدیک دیده ام از غذای محل کار یا دانشگاه ناراضی هستند و تمایلی به غذای فوری ندارند.

کارهای خانه برای زنان خانه دار
شما می توانید با تبلیغ غذای خود مشتری های زیادی پیدا کنید و این کار را در خانه بدون نیاز به فضای خاص انجام دهید.

هرچه سلیقه و کیفیت و غذای خوشمزه ای که تهیه می کنید بهتر باشد طرفداران بیشتری پیدا خواهید کرد.

این فقط به غذا محدود نمی شود. با پخت انواع مربا ، ترشی ، کیک و شیرینی ، یا حتی مواردی مانند پیاز داغ ، سبزیجات سرخ شده و بادمجان سرخ شده می توانید درآمد کسب کنید. زنان کارمند یا افرادی که فرصتی برای تهیه این مواد ندارند همیشه به دنبال شما خواهند بود و محصولات شما را خریداری می کنند.

نکته مهم برای موفقیت در این کار اول رعایت بهداشت و در مرحله دوم طبخ درست و طعم غذای خوب است. این کار نیز یکی از مشاغل پردرآمد برای زنان است.


2- دوختن ماسک

قطعاً یکی از مشاغل به روز که درآمد نسبتاً خوبی نیز دارد خیاطی ماسک است.

به دلیل همه گیری کرونا و تأکید بر بهداشت در بین مردم ، استفاده از این وسیله بهداشتی چند برابر شده است. این افزایش تقاضا به معنای ظرفیت خوب آن برای کسب درآمد و همچنین امکان انجام این کار در خانه است.

مشاغل خانگی با درآمد بالا
ماسک ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها ماسک سه لایه پارچه ای است که قابل شستشو است. این ماسک را می توان در اندازه ها ، طرح ها و رنگ های مختلف دوخت.

علاوه بر این ، بسیاری از شرکت های تولید ماسک وجود دارند که زنان خانه دار و زنان خانه دار موفق را برای چیدن لایه ها یا دوختن و چسباندن ماسک ها به کار می گیرند.

شما می توانید خود یک تولید کننده باشید و در روند تولید این ماسک ها به شرکت ها و تولیدکنندگان کمک کنید و در نتیجه درآمد مناسبی در خانه کسب کنید.

3. تولید چیپس میوه

ایران یک کشور چهار فصل است ، با انواع میوه ها!

یکی از غذاهای سالم و محبوب در میان خانواده های ایرانی میوه خشک یا چیپس میوه است.

همه زنان خانه دار در سراسر ایران می توانند این کار را بدون نیاز به ابزار خاصی در خانه انجام دهند.

با توجه به وجود انواع درختان میوه در شمال کشور از جمله پرتقال ، گیلاس ، سیب ، هلو ، انبه و کیوی ، این کار به یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی زنان مازندران تبدیل شده است.


البته بسیاری از زنان در کشور که در حیاط خانه یا باغ خود درختان میوه دارند از محصولات باغی خود بسیار سود می برند. علاوه بر میوه های خشک ، می توان از آنها برای تهیه دسر ، مربا ، ترشی و سایر موارد استفاده کرد.


4- کشت گیاهان دارویی

پرورش گیاهان دارویی شغل مناسبی برای زنان خانه دار است!

با توجه به عوارض جانبی زیادی که داروهای شیمیایی برای بدن ایجاد می کنند ، بازار استفاده از این گیاهان در ایران بسیار داغ است. این گیاهان برای اهداف مختلفی مانند درمان سردرد ، مشکلات گوارشی ، ضعف سیستم ایمنی و غیره استفاده می شوند.

لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان
با انجام این کار در خانه ، علاوه بر ایجاد طراوت و جو زیبا در خانه ، می توانید از این طریق درآمد مناسبی نیز کسب کنید.

حتی اگر حیاط ندارید ، می توانید این کار را در بالکن یا حتی پشت بام خانه انجام دهید. این گیاهان را می توان به صورت تازه یا خشک و پودر شده به فروش رساند.

16 گیاه دارویی که می توانید در خانه پرورش دهید
فروش مستقیم محصولات دارویی و گیاهان در اینستاگرام

5- پرورش قارچ

پرورش قارچ یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی برای زنان است که مدتی است آن را انجام داده ام.

با کمی دقت و حوصله می توانید قارچ های سفید خوشمزه و بدون نیاز به سرمایه گذاری زیاد در خانه تولید کنید.

قارچ های خوراکی که در گروه میوه ها و سبزیجات قرار می گیرند ، به دلیل مزایای غذایی و ارزش غذایی بسیار محبوب هستند.

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان در مازندران
گیاهخواران ، فست فودها و همچنین مردم عادی مشتری دائمی قارچ هستند.

پس از یادگیری نحوه پرورش آنها و بازاریابی برای فروش ، قطعاً درآمد خوبی خواهید داشت.

- تعمیرات خیاطی و لباس
ما در این مورد و همچنین طراحی لباس در مقاله ایده های جدید برای کار در خانه صحبت کردیم و سایت های مناسب را به شما معرفی کردیم.

با انجام خیاطی و تعمیر لباس به راحتی می توانید در خانه فقط با یک چرخ خیاطی درآمد کسب کنید.

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان در شیراز
تعمیراتی از قبیل پیرایش ، پیرایش ، تنش لباس و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که باعث شده همه ما حداقل یکبار به خیاط برویم. اگر چنین مهارتهایی را یاد بگیرید که مهارت زیادی لازم ندارند ، قطعاً می توانید در خانه درآمد کسب کنید.

اگر استعداد بیشتری دارید و می توانید از صبر و خلاقیت بیشتری استفاده کنید ، دوخت انواع لباس را به شما پیشنهاد می دهیم. با ترویج کار خود و پذیرش سفارشات مختلف ، موفق خواهید شد و مشتریان بیشتری پیدا خواهید کرد.

دوخت لباس کودک از ابتدا در اینستاگرام را بیاموزید
دوخت انواع لباس های سفارشی در اینستاگرام

6. تولید عرقیات گیاهی

هفتمین ماده در لیست مشاغل خانگی سودآور خانگی ، تولید انواع اسانس ها و روغن های گیاهی است.

یکی از شهرهای معروف در این زمینه شیراز است که با توجه به ظرفیت تولید خوب در این شهر ، این کار به یکی از گزینه های مناسب برای مشاغل خانگی با درآمد بالا در شیراز تبدیل می شود.


انواع مختلف عرقیات مانند بهارنارنج ، بیدمشک ، کاسنی ، نسترن از محبوب ترین شراب های شیراز هستند. همچنین شهرهایی مانند کاشان برای تولید گلاب ، خراسان جنوبی برای تولید عرق آویشن ، بابونه و نعنا بسیار مناسب و مناسب هستند.

سایر افراد در سراسر ایران نیز به دلیل دسترسی به گیاهان مختلف می توانند این محصولات را تولید کنند.

برای شروع کار و یادگیری نحوه انجام کار می توانید از سایت زیر استفاده کنید.

مشاغل خانگی با  پردرآمد برای زنان - تجارت اینترنتی

بسیاری از زنان ، به ویژه زنان جوان ، می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. امروزه اکثر مردم با محیط اینترنت آشنا هستند و به شبکه های اینترنتی دسترسی دارند. این امر باعث شده است تجارت آنلاین به دو گزینه مناسب برای نوجوانان و زنان خانه دار تبدیل شود.

این مشاغل در بین بسیاری از افراد جویای کار محبوب هستند زیرا معمولاً به سرمایه اولیه نیازی ندارند و فقط به مهارت نیاز دارند.

در مرحله بعدی ، لیستی از مشاغل خانگی با درآمد بالا برای زنان را در اینترنت به شما معرفی خواهیم کرد.


 تایپ و ویرایش

شاید اولین چیزی که برای هر یک از ما به ذهن خطور می کند تایپ و ویرایش است. فقط با یک کامپیوتر می توانید شروع به کار کنید.

با به دست آوردن انواع کارهای مختلف مانند استخدام مقاله ، ژورنال ، نامه و تحقیقات دانشجویی می توانید به سرعت درآمد کسب کنید.

لیست مشاغل خانگی بسیار پردرآمد برای زنان
ابتدا باید تبلیغات مورد نظر خود را جستجو کنید. در سایت های مختلف مانند Trump و Wall یا کانال های آزاد می توانید افرادی را پیدا کنید که به دنبال تایپیست و ویرایشگر می گردند.


 آموزش آنلاین

یکی از محبوب ترین حرفه ها آموزش آنلاین و آفلاین است.

به نظر شما چرا برخی افراد این نوع آموزش را ترجیح می دهند؟

احتمالاً حدس زده اید. مدیریت زمان و برنامه ریزی خصوصاً برای افراد مشغول بسیار دشوار است. ممکن است بسیاری از افراد همزمان چندین کار را انجام دهند و نتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند.

بهترین گزینه برای این افراد شرکت در کلاسهای درس مجازی و آنلاین است. با انجام سمینارها و آموزش های مختلف می توانید از این فرصت استفاده کرده و درآمد مناسبی کسب کنید.

لیست مشاغل خانگی بسیار پردرآمد برای زنان
برای موفقیت در یادگیری آنلاین ، باید نکات مهم را رعایت کنید. برای آشنایی و کاوش در این نکات حتما به سایت زیر مراجعه کرده و نکات ذکر شده را بخاطر بسپارید.


 کارهای گرافیکی

کار با گرافیک درآمد بسیار خوبی به همراه دارد. در این مقاله ، ما ایده های جدیدی برای کار در خانه ارائه داده ایم ، تعدادی از برنامه های طراحی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. حال می خواهیم برخی از آنها را به شما معرفی کنیم.

ادامه طراحی و ویرایش نرم افزار به طور گسترده مورد استفاده:

کورل دراو
یکی از محبوب ترین برنامه های گرافیکی این است که این نرم افزار عمدتا برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصویر استفاده می شود.

مایان
نرم افزار مایا یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین نرم افزار طراحی سه بعدی است. جزئیات شبیه سازی در برنامه کاملاً تفکر شده و نزدیک به واقعیت است و در ساخت فیلم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از اثر
یکی از برنامه های حرفه ای برای توسعه و ایجاد جلوه های ویژه و گرافیک متحرک ، نرم افزار Aftereffect است که در توسعه تیزرهای تبلیغاتی و عنوان بندی در فیلم ها و تلویزیون مشاهده می شود.

منبع 

https://www.indeed.com/career-advice/pay-salary/work-from-home-jobs-that-pay-well

gg.gg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۲
زینب محمددوست


آموزش بازاریابی محتوا - تعریف بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا یکی از مهمترین زیرمجموعه های بازاریابی دیجیتال است.

البته باید تأکید کنیم که علی رغم جوان بودن اصطلاح بازاریابی محتوا ، استفاده از محتوا برای بازاریابی چیز جدیدی نیست و نمونه های آن را حتی در زمان اختراع چاپخانه گوتنبرگ و قبل از آن نیز می توان یافت.

اما با توسعه فناوری دیجیتال و افزایش دسترسی به دستاوردهای فناوری اطلاعات ، بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری قدرتمند و زمینه ای تخصصی ظهور کرد و توانست جایگاه ویژه ای را در میان فعالان دیجیتال به خود اختصاص دهد.

ساده ترین تعریف بازاریابی محتوا چیست؟
اول از همه ، تأکید کنیم که اصطلاح بازاریابی در اصطلاح بازاریابی محتوا کمی محدودتر از آن چیزی است که ما می دانیم و به عنوان بازاریابی در فضای مدیریت استفاده می کنیم (تعریف بازاریابی چیست؟)

بازاریابی در اینجا به مفهوم فروش نزدیکتر است.

دلیل این مشکل را باید در اولین افرادی جستجو کرد که از این اصطلاح و اصطلاحات خانوادگی آن استفاده کردند.

ست گودین و جو پولیزی ، که از اولین کاربران اصطلاحات بازاریابی درونگرا و بازاریابی محتوا هستند ، هر دو اصطلاحات بازاریابی و فروش را اصرار ندارند. همانطور که دروغگویان همه بازاریاب های ست گودین هستند نسبت به بازاریابان به تجارت بازاریابان نزدیکتر است.

اگرچه درباره تعریف بازاریابی محتوا اتفاق نظر زیادی وجود ندارد ، در اینجا ما تعریفی را به عنوان نقطه شروع در نظر می گیریم. به طور طبیعی ، هنگامی که شما یک متخصص بازاریابی محتوا می شوید و یک استراتژیست استفاده از محتوا هستید ، ممکن است مناسب باشد که تعریف و دیدگاه خود را ارائه دهید.

تعریف بازاریابی محتوا - جو پولیتز
در طول چند سال گذشته ، جو پولیتز همیشه در کتابها و سخنرانی های خود (به عنوان مثال در کتاب بازاریابی محتوا) تعریف مشابهی از بازاریابی محتوا (یا به عبارت دیگر بازاریابی محتوا) ارائه داده است:

بازاریابی محتوا فرآیندی تجاری است که محتوای جذاب تولید و توزیع می کند.

برای جلب توجه ، یک مخاطب خاص را درگیر و درگیر کنید ،

برای ایجاد انگیزه در اقدامات سودآور در مشتریان پرداخت می کند.

تعریف بازاریابی محتوا - دامیان رایان
دیمین رایان ، در کتاب درک دیجیتال مارکتینگ ، که توسط گروهی از متخصصان این حوزه تألیف شده است ، توضیحات زیر را در زمینه بازاریابی محتوا ارائه می دهد:

بازاریابی محتوا با جلب رضایت سریع و فوری مشتریان بالقوه ، ارزش ایجاد می کند.

بازاریابی محتوا بدون فشار برای خرید ، مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۸
زینب محمددوست

این سوال که بازاریابی اینترنتی چیست نیز می تواند به گونه ای پاسخ داده شود که بازاریابی اینترنتی توسط افراد باتجربه و حرفه ای در زمینه سئو و تبلیغات اینترنتی انجام شود و هدف از این تبلیغات جذب مشتری برای مشاغل مختلف است. کلمه بازاریابی اینترنتی تفاوت چندانی با بازاریابی اینترنتی ندارد و شما می توانید از کلمه بازاریابی اینترنتی در این سوال که بازاریابی اینترنتی چیست استفاده کنید بدون اینکه معنی سوال تفاوت زیادی ایجاد کند.

تبلیغات اینترنتی
 امیدوارم توانسته باشم شما را با جواب جامع و کامل بازاریابی اینترنتی آشنا کنم. بازاریابی اینترنتی همچنین می تواند توسط یک شرکت یا سازمانی انجام شود که امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری ، بیشتر مشاغل بخشی از فعالیت های خود را به اینترنت منتقل کرده و از طریق سایت های مختلف و همچنین شبکه های مجازی ، تجارت خود را تبلیغ می کنند. اما باید توجه داشت که تبلیغات در فضای مجازی نیاز به تجربه و مهارت دارد و کار افراد عادی نیست زیرا امروزه تبلیغات اینترنتی بسیار زیاد است و مشاهده تبلیغات شما در شبکه های مجازی بسیار دشوار است.

بازاریابی وب سایت


بازاریابی اینترنتی مزایای مختلفی دارد و به شما کمک می کند تا با استفاده از روش هایی مانند: گزارشگری اینترنتی ، بنرهای ثابت و متحرک ، بک لینک ، AdWords و ... تبلیغات شغلی خود را انجام دهید و شغل خود را تبلیغ کنید.

سرعت نتیجه تبلیغات
از سال 1997 اینترنت به طور گسترده ای در ایران مورد استفاده قرار گرفته و تا به امروز بسیاری از کاربران از اینترنت استفاده می کنند. بنابراین افزایش کاربران در اینترنت ، اینترنت را به فضای مناسبی برای تبلیغات تبدیل کرده است. یکی از مهمترین مزایای بازاریابی اینترنتی سرعت نتایج تبلیغاتی برای تجارت شماست. هنگام جذب مشتری در اینترنت ، نیازی به ملاقات حضوری و غیره ندارید و پس از معرفی مشاغل می توانید مشتری را برای خرید به فروشگاه آنلاین خود دعوت کنید. انجام دادن.

روش های بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی به اندازه بازاریابی در گذشته گران نیست و برای تبلیغ کار خود نیازی به استخدام تیمی ندارید و می توانید با کمک سایت بازاریابی اینترنتی خود تجارت خود را در شبکه های مجازی و اینترنت تبلیغ کنید.

با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توانید افراد بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی جذب کرده و تجارت خود را رونق بخشید. بازاریابی اینترنتی می تواند به روش های مختلفی انجام شود و شما می توانید از تمام قابلیت های اینترنت و شبکه های مجازی برای تبلیغات استفاده کنید ، اما در بازاریابی سنتی فقط به یک نفر نیاز دارید که بیان قوی و روابط اجتماعی بالایی برای تبلیغات شما داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۳۷
زینب محمددوست


برای موفقیت در هر نوع تجارت باید تبلیغات و بازاریابی انجام دهید تا توسط خریداران بالقوه دیده شوید ، این مورد در اینترنت نیز وجود دارد و شما باید عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام دهید.
یکی از این روش های بازاریابی اینترنتی سئو است ، طبق آمار منتشر شده ، حدود 80٪ کاربران توسط موتورهای جستجو به وب سایت ها هدایت می شوند و طبق همین آمار روزانه بیش از 3 میلیارد عبارت در گوگل جستجو می شود ، بنابراین بهینه است. ساخت سایت برای موتورهای جستجو ضروری است.
بیشتر کاربران قبل از خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود در موتورهای جستجو شروع به جستجو می کنند و بیش از 50٪ از آنها همیشه محصول یا خدمات خود را از این طریق خریداری و خریداری می کنند ، کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت می شوند شما دقیقاً به هدف و خریداران بالقوه تبدیل می شوید .

در اهمیت تأثیر سئو در کسب و کار ، کافی است بدانید که بیش از 85٪ کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب سایت ها هدایت می شوند و 50٪ از آنها همیشه محصولات و خدمات مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری و دریافت می کنند!

بنابراین اگر به دنبال راهی برای موفقیت در تجارت خود هستید ، نقش مهم سئو و بهینه سازی سایت بر اساس الگوریتم های موتور جستجو را از دست ندهید. سئو وب سایت از ترفندهای ساده ای مانند رعایت نکات عنوان و گاهی اوقات موارد پیچیده مانند بهینه سازی محتوا و تصاویر ، ایجاد وب سایت کاربر پسند و کاربر پسند و ایجاد اعتبار داخلی و خارجی برای سایت استفاده می کند ، وب سایت شما را به بالای موتور جستجوی گوگل هدایت می کند نتایج. تبدیل می شود. دیدن وب سایت خود در اولین نتایج جستجو منجر به جلب اعتماد کاربران می شود و باعث افزایش بازدید کنندگان می شود.

سئو مهم
این بهترین مکان برای شروع بهینه سازی محتوای شما برای بهبود سئو سایت در سایت است. هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو! محتوا به چند دلیل بسیار مهم است. یکی ، اگر محتوای عالی ندارید ، پس چیزی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، حتی وب سایت خود ، در تبلیغات یا سایت های وابسته برای رشد قیف بازاریابی خود نخواهید داشت! اینها تنها برخی از نرم افزارهای اشتراکی تنظیم شده برای هدف است که می توانید برای ایجاد محتوای خوب استفاده کنید! این موارد نه تنها در جستجوگرها ، بلکه در سطوح مختلف نیز برای تجارت شما مفید خواهد بود.

هنگام انتشار محتوا ، کلید به حداکثر رساندن مزایای SEO در سایت ، داشتن استراتژیک با کلمات کلیدی مورد استفاده و همچنین روش بهینه سازی صفحه است. بیاموزید که چگونه از بهترین کلمات کلیدی برای جذب بازدید بیشتر استفاده کنید. سپس مطمئن شوید که صفحه وب خود را برای این کلمات بهینه کرده اید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۲
زینب محمددوست

1- برای تنها مخاطبی که می شناسید بنویسید: خودت!
پس از موفقیت اولیه در LinkedIn ، من به اطراف نگاه کردم تا ببینم چه نوع متون (پست ها) بیشتر خوانده شده و بررسی می شوند ، و سعی کردم در مورد آن موضوعات بیشتر بنویسم.
سعی کردم چیزی بنویسم که دیگران می خواستند بشنوند.
می توانم بگویم که این بدترین پست من بود. من باید یاد می گرفتم که اگر نوشتن من باعث خنده ، تکان دادن یا مورد علاقه من نشود ، مطمئناً این تأثیرات را برای دیگران نخواهد داشت.


2. محتوا ابتدا باید برای آموزش ، انگیزه یا سرگرمی ، سپس برای فروش طراحی شود.
وبلاگ ، خبرنامه ، کتاب الکترونیکی یا هر نوع محتوای نوشتاری دیگر ابتدا باید مورد توجه خواننده باشد ، بدون توجه به اینکه آیا آنها تصمیم به خرید آن دارند یا خیر.
به این فکر کنید: چند بار آنلاین بوده اید که قصد خرید محتوای آنلاین را داشته باشید بدون اینکه به این فکر کنید که می خواهید از چه کسانی بخرید؟

اگر مانند اکثر مردم هستید ، پاسخ شما "هرگز" نیست.

من اغلب برای تماشای فیلم در Netflix به اینترنت می روم ، یا چیز جدیدی یاد می گیرم ، یا فقط خسته می شوم.

بعضی اوقات برای خرید چیزی به اینترنت می روم ، اما معمولاً در این زمان ایده خوبی درباره نحوه خرید و مکان خرید دارم.
بیشتر مطالب موجود در سایت ها برای فروش یک محصول تولید می شود و بیشتر اوقات محتوای آنلاین بر ایده جذب خریدار در مرحله تصمیم گیری خرید متمرکز است! عاقلانه است که محتوای خود را در هنگام خستگی یا سرگرمی با کاربران درگیر کنید.

متن خود را به گونه ای بنویسید که باعث جلب توجه افراد در هنگام جستجوی تفریح ​​شود و اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، آنها را به خریدار تبدیل خواهید کرد.

3. به عناوین توجه کنید
من با نویسندگان زیادی روبرو شده ام که با توجه به کیفیت مطالب و متن اصلی ارزش یک عنوان خوب را از دست داده اند.
در اینجا یک واقعیت وجود دارد که تعداد کمی از ما اعتراف می کنیم: کتابها معمولاً براساس جلدشان قضاوت می شوند و محتوای اینترنت با عناوین اصلی آنها قضاوت می شود.


عناوین برای پست های وبلاگ اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند و در اینجا چند جزئیات ذکر شده است:

خود را جای خوانندگان خود قرار دهید که بالا و پایین می روند و به دنبال موضوع در متن مقاله شما هستند. این زمانی است که شما باید خواننده را به دام بیندازید.
عنوان مقاله را خیلی انتزاعی و مستقیم ننویسید. به خواننده اجازه دهید بدون اینکه کل داستان را مرور کند ، انتظار دارد چه چیزی را یاد بگیرد.
حاشیه ای را در کنار عناوین کوتاهتر اضافه کنید ، اما عنوان را کوتاه نکنید تا به خواننده اطلاعاتی درباره آنچه را که انتظار دارند یاد بگیرد ، ندهد.
 

4- ابتدا ، متن اصلی در وسط و انتهای آن داشته باشید.
بیشتر اوقات در متون تجاری ، متن طولانی تر از آن است که باید باشد. متن مقالات می تواند طولانی باشد به شرطی که با هم نوشته شده و به وضوح تعریف و ساختار داشته باشد. این بدان معنی است که یک کتاب 100 صفحه ای نیز می تواند بسیار طولانی باشد اگر در 80 صفحه آخر فقط بیست صفحه اول تأکید شده و تکرار شده باشد.

یک کتاب می تواند تا 800 صفحه باشد و اگر هر 800 صفحه دارای ارزش مستقلی باشد کاملاً مناسب خواهد بود.
محتوای متن خود را که شامل تکرار غیرضروری کلمات نیست ، مرور کنید. از کلمات اقتصادی استفاده کنید (ذخیره کنید).

از تخیل خود استفاده کنید و در پایان فراموش نکنید که همه نوشته ها باید دارای یک آغاز و یک متن میانی و یک پایان باشند.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۸
زینب محمددوست

تولید محتوای متنی پیش شرط تولید انواع و قالبهای مختلف محتوا است. شاید از خود بپرسید که اصول تولید محتوای متنی چیست؟ یا اصلا تولید محتوای متنی به چه معناست؟ خصوصیات محتوای متنی چیست؟ به عنوان مثال ، اگر می خواهیم فیلم آموزشی بسازیم ، ابتدا باید متن را بنویسیم و سپس به سراغ ضبط فیلم برویم. بنابراین حرف اول همیشه تایپ می شود.

من پیشنهاد می کنم قبل از اینکه یاد بگیریم چگونه با هم محتوای متنی تولید کنیم ، چگونه برای یک مقاله محتوا تولید کنیم؟ نگاهی بیاندازید.

در این مقاله می خواهم تولید محتوای نوشتاری (متنی) را به گونه ای معرفی کنم که دیگر نگران نوشتن محتوای متنی مفید و کاربردی نباشید و هر آنچه را که می خواهید به درستی و در اصل بدون استرس بنویسید. تولید محتوای متنی مربوط به محتوای تصویری است و پیشنهاد می کنم مقاله تولید محتوای دیداری چیست؟ است.

اصول تولید محتوای متنی چیست؟
در ادامه مقاله ، می خواهم به شما کمک کنم بیاموزید که برای محتوای متنی چه اصولی را باید رعایت کنیم تا از مخاطبان بازخورد خوبی بگیریم تا درنهایت بتوانیم در گوگل رتبه بندی کنیم!

جذاب و کاربردی: بسیاری از مقالات فقط در حال نوشتن هستند ، گویی نویسنده به زور بیدار شده و شروع به نوشتن مقاله کرده است. مقاله و محتوایی که می نویسید باید جذاب باشد و برای حل مشکل کاربر باشد. در ادامه به شما می گویم که مشکلات مخاطب را از کجا شناسایی کنید.

ساده سازی مفاهیم: انیشتین در این زمینه می گوید:

شما هرگز چیزی را نمی فهمید! مگر اینکه بتوانید آن را برای مادربزرگ خود توضیح دهید!

نتیجه می گیریم که باید مفاهیم را ساده و روشن کنیم تا برای همه قابل درک باشند. البته باید شخصیت خود را نیز در نظر بگیرید.

احترام به مخاطب: شما باید به مخاطب احترام بگذارید زیرا آنها وقت خود را برای خواندن مطالب شما اختصاص داده اند ، بنابراین باید بهترین نتیجه را از شما بگیرد و به سراغ رقبای دیگر نرود. این عمل ارزش مخاطب را به شما یادآوری می کند.

از مطالب مرتبط استفاده کنید: اکنون که این مقاله را می خوانید ، ما در مورد تولید محتوای متنی صحبت می کنیم و نه در مورد تولید محتوای صوتی و تصویری (بازاریابی ویدئویی).

از محتوایی استفاده کنید که از نظر موضوعی در متن شما مرتبط است.

پیوند دادن به موضوعات مرتبط: من در اینترنت به دنبال موضوعی بودم که مقاله ای را باز کردم و نگاهی به آن انداختم. موضوع پیوندها بسیار متفاوت بود. پیوندهایی به موضوعات غیر مرتبط داشت که هیچ ارتباطی با موضوع اصلی نداشت! اگر در مورد تولید محتوای متنی می نویسید ، به مقاله "آموزش تجزیه و تحلیل رقابتی" پیوند ندهید و وقت مخاطب با ارزش را از دست ندهید!

تراکم کلمات در یک پاراگراف: تعداد کلمات هر پاراگراف باید حداقل 150 و حداکثر 300 کلمه باشد. این مهم برای مخاطب خواندن است و کاربر را خسته نمی کند زیرا با کلمات زیادی روبرو نیست و از خواندن پاراگراف های کوتاه لذت می برد.

رعایت علائم نگارشی: برخی از نویسندگان از این علائم نگارشی به درستی استفاده نمی کنند. علائم نگارشی در انتقال پیام نقش مهمی دارد زیرا کلمات بارگیری می شوند و معنای جمله با کمی فاصله یا ویرگول کاملاً تغییر می کند. حتماً این جمله را شنیده اید که می گوید:

"بخشش لازم نیست ، او را اعدام کنید."

این جمله ای است از مدرسه ابتدایی با من که معلم فارسی ما اهمیت استفاده از علائم نگارشی را به ما آموخته است. جمله فوق را نیز می توان به صورت زیر نوشت:

"ببخشید ، شما مجبور نیستید او را اعدام کنید."

معنی جمله کاملاً برعکس شده است. این مثال خوبی برای دقت در استفاده از علائم نگارشی مانند ویرگول (،) ، نقطه ویرگول (:) ، نقطه ویرگول (؛) ، پرانتز () و ... است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۰
زینب محمددوست