شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

صفحه فرود چیست؟

جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۸ ب.ظ

صفحه فرود چیست؟
صفحه فرود در وب سایت ، صفحه ای است که برای تبدیل بازدید کننده به مشتری بالقوه طراحی شده است. این بدان معنی است که این صفحه وظیفه دارد شخصی را که به تازگی از سایت شما بازدید کرده است ترغیب کند تا با وب سایت تعامل کند و اطلاعات را تبادل کند.

صفحه فرود دو تفاوت عمده با سایر صفحات وب دارد که عبارتند از:

این یک فرم طراحی شده است که به بازدید کننده اجازه می دهد تا در ازای یک پیشنهاد و پیشنهاد مطلوب اطلاعات را بدست آورد.
تنها هدف صفحه فرود تبدیل بازدید کننده به مشتری بالقوه است. بنابراین اگر فرم مشابهی در صفحه اول وب سایت خود داشته باشید ، این فرم صفحه اول شما را به صفحه فرود تبدیل نمی کند. زیرا صفحه اول وب سایت اهداف و وظایف دیگری دارد.
بنابراین به طور خلاصه می توان گفت هر صفحه ای که فرم در آن قرار می گیرد و هدفی غیر از اطلاعات را دنبال نمی کند ، صفحه مقصد است.

اگر می خواهید فقط یک نکته را از این مقاله بخاطر بسپارید ، به خاطر داشته باشید که هر صفحه در وب سایت که در آن فرم برای تبدیل بازدید کننده به مشتری احتمالی قرار داده شده است ، یک صفحه مقصد است. است؛ و نکته مهم این است که هر وب سایتی باید این صفحات را داشته باشد. اگر سایت وردپرسی دارید می توانید با انواع قالب های فرود وردپرس یک صفحه فرود فارسی زیبا برای سایت خود ایجاد کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۴
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی