شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

وجود یک فالوور جعلی در صفحه اینستاگرام تهدیدی جدی برای هر مشاغل اینستاگرامی خواهد بود. زیرا این مسئله چه از نظر مخاطب و چه از نظر اینستاگرام چندان خوشایند نیست و همه می دانند که صفحاتی که فالوور جعلی دارند معمولاً قابل اعتماد نیستند!

پیروان جعلی یا غیرفعال ممکن است آگاهانه یا ناخودآگاه در صفحه شما حضور داشته باشند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه های ارسال فالوورهای جعلی با دست خود به صفحه شما است. بعضی اوقات ، پیروان جعلی بدون اطلاع شما وارد صفحه شما می شوند. این هنگامی اتفاق می افتد که برای صفحه خود تبلیغ کنید. البته در بعضی موارد!

حذف فالوورهای جعلی اینستاگرام یکی از مهمترین نگرانی های مدیران اینستاگرام است. همیشه به دنبال یک سایت حذف دنبال کننده جعلی یا یک برنامه حذف فالوور غیرفعال Instagram باشید.

اکنون راه حل چیست؟ چگونه می توانیم فالوورهای جعلی اینستاگرام خود را شناسایی و حذف کنیم؟ در این مقاله ، می خواهم راه های جدیدی را برای حذف فالوورهای جعلی اینستاگرام به صورت دستی و با برنامه به شما معرفی کنم. بنابراین اگر به دنبال سایت یا برنامه حذف پیروان جعلی هستید ، تا پایان این مقاله با من باشید.

 

فالوور جعلی اینستاگرام چیست؟

در یک کلام ، follower fake نمایه ای در اینستاگرام است که مالکی ندارد! یعنی فقط یک بار ایجاد شده و مثلا وارد صفحه شما شده است. هیچ کس مالک این نمایه نیست که بخواهد با شما تعامل کند. این بدان معنی است که اگر پستی را منتشر کنید ، هیچ کس پست شما را دوست نخواهد داشت. از زمان های بسیار قدیم تاکنون ، تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام در یک صفحه ملاک اصلی اعتبار و موفقیت آن بوده است.

به همین دلیل بسیاری از دارندگان صفحات اینستاگرام سعی می کنند به روش های مختلف فالوور اینستاگرام را خریداری کنند که در نهایت منجر به تعداد زیادی فالوور جعلی و غیر واقعی می شود.

 

فالور روح چیست؟ تفاوت با جعلی بودن فالوور چیست؟

ممکن است بارها نام پیرو روح یا پیرو غیرفعال را شنیده باشید. فالوورهای روح هیچ خواصی برای صفحه شما ندارند و به نوعی فالوورهای غیر واقعی محسوب می شوند زیرا هیچ تعاملی با صفحه شما نخواهند داشت.

فالوورهای روح نمایه واقعی در اینستاگرام هستند اما به هر دلیلی با شما تعامل ندارند! یا آنها دوست ندارند با شما تعامل داشته باشند یا طبق الگوریتم جدید اینستاگرام ، ممکن است پست ها و استوری های شما را نبینند. این باعث می شود که نام روح پیرو یا غیرفعال را بر روی این گروه از پیروان قرار دهیم. در ادامه ، من در مورد چگونگی حذف پیروان روح صحبت خواهم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۸
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی