شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

نکات لازم برای نوشتن محتوای خوب

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ب.ظ

1- برای تنها مخاطبی که می شناسید بنویسید: خودت!
پس از موفقیت اولیه در LinkedIn ، من به اطراف نگاه کردم تا ببینم چه نوع متون (پست ها) بیشتر خوانده شده و بررسی می شوند ، و سعی کردم در مورد آن موضوعات بیشتر بنویسم.
سعی کردم چیزی بنویسم که دیگران می خواستند بشنوند.
می توانم بگویم که این بدترین پست من بود. من باید یاد می گرفتم که اگر نوشتن من باعث خنده ، تکان دادن یا مورد علاقه من نشود ، مطمئناً این تأثیرات را برای دیگران نخواهد داشت.


2. محتوا ابتدا باید برای آموزش ، انگیزه یا سرگرمی ، سپس برای فروش طراحی شود.
وبلاگ ، خبرنامه ، کتاب الکترونیکی یا هر نوع محتوای نوشتاری دیگر ابتدا باید مورد توجه خواننده باشد ، بدون توجه به اینکه آیا آنها تصمیم به خرید آن دارند یا خیر.
به این فکر کنید: چند بار آنلاین بوده اید که قصد خرید محتوای آنلاین را داشته باشید بدون اینکه به این فکر کنید که می خواهید از چه کسانی بخرید؟

اگر مانند اکثر مردم هستید ، پاسخ شما "هرگز" نیست.

من اغلب برای تماشای فیلم در Netflix به اینترنت می روم ، یا چیز جدیدی یاد می گیرم ، یا فقط خسته می شوم.

بعضی اوقات برای خرید چیزی به اینترنت می روم ، اما معمولاً در این زمان ایده خوبی درباره نحوه خرید و مکان خرید دارم.
بیشتر مطالب موجود در سایت ها برای فروش یک محصول تولید می شود و بیشتر اوقات محتوای آنلاین بر ایده جذب خریدار در مرحله تصمیم گیری خرید متمرکز است! عاقلانه است که محتوای خود را در هنگام خستگی یا سرگرمی با کاربران درگیر کنید.

متن خود را به گونه ای بنویسید که باعث جلب توجه افراد در هنگام جستجوی تفریح ​​شود و اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، آنها را به خریدار تبدیل خواهید کرد.

3. به عناوین توجه کنید
من با نویسندگان زیادی روبرو شده ام که با توجه به کیفیت مطالب و متن اصلی ارزش یک عنوان خوب را از دست داده اند.
در اینجا یک واقعیت وجود دارد که تعداد کمی از ما اعتراف می کنیم: کتابها معمولاً براساس جلدشان قضاوت می شوند و محتوای اینترنت با عناوین اصلی آنها قضاوت می شود.


عناوین برای پست های وبلاگ اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند و در اینجا چند جزئیات ذکر شده است:

خود را جای خوانندگان خود قرار دهید که بالا و پایین می روند و به دنبال موضوع در متن مقاله شما هستند. این زمانی است که شما باید خواننده را به دام بیندازید.
عنوان مقاله را خیلی انتزاعی و مستقیم ننویسید. به خواننده اجازه دهید بدون اینکه کل داستان را مرور کند ، انتظار دارد چه چیزی را یاد بگیرد.
حاشیه ای را در کنار عناوین کوتاهتر اضافه کنید ، اما عنوان را کوتاه نکنید تا به خواننده اطلاعاتی درباره آنچه را که انتظار دارند یاد بگیرد ، ندهد.
 

4- ابتدا ، متن اصلی در وسط و انتهای آن داشته باشید.
بیشتر اوقات در متون تجاری ، متن طولانی تر از آن است که باید باشد. متن مقالات می تواند طولانی باشد به شرطی که با هم نوشته شده و به وضوح تعریف و ساختار داشته باشد. این بدان معنی است که یک کتاب 100 صفحه ای نیز می تواند بسیار طولانی باشد اگر در 80 صفحه آخر فقط بیست صفحه اول تأکید شده و تکرار شده باشد.

یک کتاب می تواند تا 800 صفحه باشد و اگر هر 800 صفحه دارای ارزش مستقلی باشد کاملاً مناسب خواهد بود.
محتوای متن خود را که شامل تکرار غیرضروری کلمات نیست ، مرور کنید. از کلمات اقتصادی استفاده کنید (ذخیره کنید).

از تخیل خود استفاده کنید و در پایان فراموش نکنید که همه نوشته ها باید دارای یک آغاز و یک متن میانی و یک پایان باشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۲
زینب محمددوست

نظرات  (۱)

۲۲ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۲۸ خرید فالوور کلاب هاوس

سلام خانم محمددوست

یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

خرید فالوور کلاب هاوس

و لینک:

https://followshe.ir/buy-followers-clubhouse-invitations/

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی، خداوند خیر و برکت به زندگی ببارونه دمت گرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی