شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ

چشمگیر نیست ، اما بازاریابان دیجیتال امروز با ابزار تجارت زندگی می کنند و می میرند. انتظار می رود بازاریابان مدرن همزمان یک میلیون مکان داشته باشند. این که آیا ما در حال جستجوی داده ها هستیم یا حضور اجتماعی خود را دقیق می کنیم ، تکیه بر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به معنای صرفه جویی در وقت و حفظ سلامت عقل است.

ما قصد داریم لیستی از ابزارهایی را که برای بازاریابان از هر شکل و اندازه ارزشمند هستند ، گردآوری کنیم. از این گذشته ، هیچ دو تیم بازاریابی برابر ایجاد نمی شوند. مهم نیست که در یک تیم به اندازه یک پینت هستید یا به دنبال ابزار بازاریابی دیجیتال در سطح شرکت هستید - این لیست همه جانبه را پوشش داده است.

برای دسترسی آسان به محصولات مورد نیاز ما پیوندهای جستجوی زیر را اضافه کرده ایم. لطفا توجه داشته باشید که سفارش زیر صرفاً برای سازماندهی ابزارها است و نشانگر اولویت نیست. اگر وقت داشتیم ، از همه آنها استفاده می کردیم.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال توسط استراتژی:
رسانه های اجتماعی ارگانیک
رسانه های اجتماعی پولی
بازاریابی ایمیلی
نمایش مجدد هدف
تبلیغات برنامه ای
تست وب سایت
میزبانی ویدئو
ایجاد محتوا
محتوا
تجزیه و تحلیل وب سایت
خدمات مشتری
بهینه سازی موتور جستجو
بازاریابی وابسته
ابزار رسانه های اجتماعی ارگانیک
از سپتامبر 2017 ، فیس بوک ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد ، توییتر 320 میلیون و اینستاگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف امور اجتماعی می کنند ، این امر به یکی از مهمترین کانالهای استفاده از برندها تبدیل شده است. به همین دلیل ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی به اصلی ترین شرکت های بزرگ و کوچک تبدیل شده اند.

1. جوانه اجتماعی
نمای تقویم جوانه بزنید
واقعاً نمی توانید ما را سرزنش کنید که ابتدا Sprout صحبت کردیم ، می توانید؟

گرچه ممکن است Sprout Social در پشت این لیست عظیم ابزارهای بازاریابی دیجیتال باشد ، ما همچنین از بزرگترین کاربران و طرفداران مارک شرکت هایی هستیم که در زیر ذکر شده است.

Sprout یک بستر مدیریت و تعامل رسانه های اجتماعی برای تجارت است که تعامل موثر با برندهای فعلی و مشتریان احتمالی را برای برندها آسان می کند. ما معتقدیم ویژگی ها و ویژگی های Sprout می توانند خود گویای این مسئله باشند - امروز یک نسخه ی نمایشی درخواست کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی