شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

چرا بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک مهم است؟

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰ ق.ظ


مقالات استراتژی دیجیتال تجربه مشتری (CX)
اشتراک گذاری از طریق:
چرا بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک مهم است؟
هنگامی که مشاغل کوچک شروع به کار می کنند ، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین گروه مشتریان خود را از طریق درب منزل وارد کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات مانند تبلیغات چاپی و پست کوپنی یا حتی علائم بزرگ کنار جاده تکیه کنند. آنها ممکن است اعتماد کنند که از آنجا که می دانند محصول یا خدمات مناسبی را ارائه می دهند ، تنها زمان لازم است تا مشتری راه خود را به آنها پیدا کند.

اگرچه این استراتژی ممکن است مشاغلی را به همراه داشته باشد ، اما راهی بهتر و آسان تر وجود دارد. مشاغل کوچک باید بازار بزرگ چشم انداز آنلاین را در نظر بگیرند. هیچ تجارت کوچک ، هر چقدر هم که تازه باشد ، نباید از این بازار گسترده چشم پوشی کند.

مزایای بازاریابی آنلاین
مزایای بازاریابی آنلاین

گروهی از مشتریان بالقوه که به صورت آنلاین پیدا می شوند ، گروه بسیار بیشتری از افراد هستند که احتمالاً می توانید به صورت محلی جلب کنید. با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، می توانید مخاطبان زیادی را به روشی جذب کنید که هم مقرون به صرفه باشد و هم قابل اندازه گیری است.

از دیگر مزایای بازاریابی آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی تعامل با چشم اندازهای خود و یادگیری دقیقاً همان چیزی که آنها به دنبال آن هستند
توانایی دستیابی به یک بازار جهانی
می توانید نسبت به روش های سنتی بازاریابی ، پس انداز کرده و با هزینه کمتری به مشتری بیشتری برسید
مخاطبان خود را بشناسید و به آنها اجازه دهید شخصاً شما را بشناسند که می تواند به ایجاد وفاداری به برند کمک کند
می توانید بلافاصله پاسخ های تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید


آیا بازاریابی دیجیتال را به تعویق می اندازید؟
چرا انتخاب زمان و تلاش برای بازاریابی دیجیتال را به تعویق می اندازید؟ ممکن است صاحبان مشاغل کوچک مختلف دلایل مختلفی را برای جلوگیری از این شکل بازاریابی ارائه دهند ، اما در پایان ، تعلل همچنان تعلل است.

مشاغل کوچک گاهی اوقات معتقدند که وقت و هزینه ای برای رقابت در فضای آنلاین ندارند. آنها فکر می کنند که فقط می توانند به یک باره با چالش های بسیاری روبرو شوند و به طور کلی هنوز هم در حال آموختن هستند. بسیاری از آنها ممکن است ترجیح دهند کارهای را به آرامی انجام دهند و با یک یا دو شکل اساسی تبلیغات همراه باشند ، با این فرض که با گذشت زمان تجارت آنها پیشرفت خواهد کرد.

آنها حتی ممکن است فکر کنند بهترین استراتژی فقط صبر کردن برای حضور مشتری است. از آنجا که آنها یک تجارت کوچک هستند ، ممکن است فکر کنند فقط به تعداد کمی مشتری نیاز دارند.

این رویکرد موثری نیست. هیچ وقت تضمینی وجود ندارد که تجارت شما فقط با موجودیت مشتری جذب شود و حتی اگر هم باشد ، ممکن است به اندازه نیاز مشتری سودآوری کسب نکنید.

مشتریان شما آنلاین هستند
مشتریان شما آنلاین هستند

اگر از بازاریابی دیجیتال اجتناب می کردید ، به این دلیل است که فکر می کنید به سادگی آماده نیستید؟ آیا فکر می کنید برای تأسیس فقط به مدتی زمان نیاز دارید و سپس زاویه بازاریابی دیجیتال را خواهید فهمید؟

مشکل این روش این است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما از قبل آنلاین هستند. همین الان. امروز. شانس زیادی وجود دارد که آنها ممکن است به دنبال مشاغلی مانند شما باشند اما اگر نتوانند شما را به راحتی پیدا کنند ، احتمالاً قصد دارند شخص دیگری را انتخاب کنند.

امروزه مردم به این شکل تجارت می کنند. وقتی کسی به تجارت شما علاقه مند است ، خواه به طور کلی در طاقچه شما باشد یا در مورد نام تجاری شما کنجکاو باشد ، اولین کاری که قصد انجام آن را دارد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی در مورد شما می تواند کشف کند.

آنها انتظار دارند با یک وب سایت و حضور در شبکه های اجتماعی شما را در آنجا پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند یاد بگیرند که دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و آیا مکان خوبی برای تجارت است.

اگر مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند ، ممکن است نتیجه بگیرند که تجارت شما مشروع نیست. یک احتمال بسیار خوب وجود دارد که بسیاری از این چشم اندازها ممکن است تصمیم بگیرند که کار شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری هدایت شوند.

وقتی آنها این تصمیم را گرفتند ، احتمالاً برنخواهند گشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۹
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی