شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

7 استراتژی موفق بازاریابی اینترنتی

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۴۸ ق.ظ

7 م ofلفه استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال
توسط امیلی کارتر در 7 فوریه 2019 7 دقیقه February برای خواندن
آیا می دانید تقریباً نیمی از شرکت ها برنامه های بازاریابی دیجیتال را به وضوح مشخص نکرده اند؟

این آمار ذهن آور است ، خصوصاً اینکه استراتژی های بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی سنتی ، بازده قابل توجهی از سرمایه (ROI) دارند. اگر در حال حاضر از بازاریابی دیجیتال استفاده نمی کنید ، احتمالاً سود و سود قابل توجهی را از دست می دهید.

خوشبختانه ، شما در جای مناسب آمده اید. در این پست ، ما دستورالعمل موفقیت در بازاریابی دیجیتال را بررسی خواهیم کرد - هفت م marketingلفه بازاریابی دیجیتال که می خواهید به استراتژی خود اضافه کنید.

گرسنه بیشتر؟ ادامه مطلب را بخوانید! یا ، برای الهام بخشیدن به فعالیت های خود ، نمونه های بازاریابی دیجیتال ما را بررسی کنید!


اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال کدامند؟
خود راهبردهای بازاریابی دیجیتال قدرتمند هستند. در تناسبات عالی ترکیب شده است؟ دستورالعمل موفقیت.

به طور معمول ، اجزای بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
طراحی وب سایت
بازاریابی محتوا
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
و بیشتر
اکنون که مروری دارید ، بیایید نگاهی عمیق به هر یک از عناصر بازاریابی دیجیتال بیندازیم.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
پایه و اساس موفقیت در بازاریابی دیجیتال ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به تعدادی از استراتژی ها گفته می شود که برای افزایش رتبه شما در نتایج جستجوی آنلاین طراحی شده اند.

چرا می خواهید به رتبه های برتر دست پیدا کنید؟

75 درصد سرسام آور از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. شما می توانید بهترین طراحی وب سایت در جهان را داشته باشید ، اما اگر در صفحه اول رتبه بندی نشود ، اکثر مردم هرگز آن را پیدا نمی کنند.

هنگامی که وب سایت شما در بالای صفحات نتایج موتور جستجو قرار می گیرد (SERP) ، در هنگام جستجوی محصولات یا خدمات مربوط به کسب و کار شما ، سرنخ های واجد شرایط بیشتری پیدا می شوند و با شما تماس می گیرند. به عبارت دیگر ، رتبه بندی جستجوی بالاتر منجر به منجر شدن ، تماس تلفنی و درآمد بیشتر برای شرکت شما می شود.

چگونه در نتایج جستجو رتبه بندی می کنید؟ شما می توانید از استراتژی های SEO زیادی برای تجارت خود استفاده کنید از جمله:

محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که به سوالات جستجوگران پاسخ دهد
کد سایت خود را پاک کرده و سرعت صفحه را افزایش دهید
برای بهبود تجربه کاربر (UX) ، طراحی و ناوبری سایت خود را ساده کنید
از سایت های معتبر بک لینک کسب کنید
و بیشتر
مهم است که به یاد داشته باشید که SEO یک استراتژی طولانی مدت است ، بنابراین انتظار نداشته باشید که نتایج را یک شبه مشاهده کنید. در حالی که سئو برای حفظ رتبه های برتر نیاز به نگهداری منظم دارد ، نتایج ارزش سرمایه گذاری برای کسب و کار شما را دارد.

خدمات جستجوگرها را مشاهده کنید

2. تبلیغات برای هر کلیک (PPC)
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یک استراتژی عالی برای حفظ حضور در نتایج جستجو است در حالی که شما رتبه بندی ارگانیک را با SEO ایجاد می کنید.

اگر می خواهید رتبه بندی خود را به سرعت بالا ببرید ، PPC می تواند در هر لحظه پخش تبلیغات شما منجر به هدایت مجوزهای مناسب به سایت شما شود - و این یک گزینه مقرون به صرفه برای مشاغل بیشتر صنایع است.

یکی از بهترین قسمتهای تبلیغات PPC؟ شما فقط زمانی پرداخت می کنید که افراد روی تبلیغات شما کلیک کنند.

این بدان معنی است که شما در تلاش برای دستیابی به افرادی که علاقه ای به محصولات یا خدمات شما ندارند ، از هدر دادن پول خودداری خواهید کرد.

علاوه بر این ، PPC گزینه های پیشرفته هدف گیری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشتریان هدف خود را انتخاب کنید.

با استفاده از PPC می توانید افراد را بر اساس مشخصات جمعیتی ، موقعیت مکانی و حتی نوع دستگاهی که استفاده می کنید ، هدف قرار دهید. این گزینه های هدف گذاری ، همراه با بودجه مناسب PPC ، PPC را به م componentلفه ای ارزشمند در بازاریابی دیجیتال موفق تبدیل می کنند.

خدمات PPC را مشاهده کنید

3. طراحی وب
در نهایت ، اجزای بازاریابی دیجیتال که از آن استفاده می کنید به وب سایت شما بازمی گردند - و شما می خواهید سایت شما تأثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه بگذارد. تقریباً 95 درصد از اولین برداشت شخص مربوط به طراحی وب است ، بنابراین این یک عامل مهم در برنامه بازاریابی آنلاین شماست.

اگر به نظر می رسد سایت شما بیش از دهه 90 است یا بارگیری آن برای همیشه طولانی است ، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان را برای جستجوی دکمه برگشت ارسال می کند.

برای اینکه افراد علاقه مند و علاقه مند به سایت خود باشند ، باید طرحی سفارشی اجرا کنید که نشان دهنده برند شما باشد و یافتن اطلاعات مورد نیاز را برای افراد آسان کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۶
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی