شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

سئو چیست؟

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲ ق.ظ

 

SEO مخفف Search Engine Optimization است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است.

 

چه چیزی وارد سئو می شود؟

برای درک معنای واقعی SEO ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

 

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. درعوض ، شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که علاقه واقعی به محصولات ارائه شده شما دارند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید.

 

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از SERP حاصل می شود.

 

سئو سایت چگونه کار می کند

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک س intoال در یک جعبه به آن فکر می کنید و گوگل ، یاهو ، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که به طرز جادویی استفاده می کنید با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ دهد. می تواند به طور بالقوه به س yourال شما پاسخ دهد.

 

درست است. اما آیا تا به حال متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

 

نحوه کار آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که خاموش می شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه آن 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند تمام داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

 

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و در اینجا نحوه دسته بندی گروهی از متخصصان برای اهمیت آنها آورده شده است:

این کل SE (موتور جستجو) SEO است.

 

بخش O از SEO - بهینه سازی - جایی است که افرادی که همه آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند حدس می زنند که این محتوا و آن سایت ها را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین موتورهای جستجو قادر به درک آنچه که می بینند و کاربران وارد شده هستند از طریق جستجو آنچه را که می بینند دوست خواهد داشت.

 

بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا هر دو آموزنده و از طول مناسب تا اشاره پیوندهای داخلی به صفحاتی است که به آنها افتخار می کنید.

 

یادگیری سئو

این بخش از سایت ما اینجا است تا به شما کمک کند هر آنچه راجع به SEO می خواهید یاد بگیرید. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید ، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان برای سئو را بخوانید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، هر کجا که مناسب شما باشد حفاری کنید.

 

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

 

ساخت یک سایت مناسب SEO

پس از آماده شدن برای شروع قدم زدن در آن پیاده روی سئو ، وقت آن فرا رسیده است که این تکنیک های جستجوگرها را در سایتی اعمال کنید ، خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا قدیمی که در حال بهبود آن هستید.

 

این صفحات به شما کمک می کند تا با انتخاب همه موارد از انتخاب نام دامنه مناسب SEO تا بهترین روش های پیوندهای داخلی شروع به کار کنید.

 

محتوا و نشانه گذاری مربوطه

تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما SEO برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما بخش اختصاصی آن را به آن اختصاص داده ایم. اگر درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن نسخه مناسب SEO و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید

 

موضوعات موجود در سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی