شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

هزینه تبلیغات در گوگل

برای شروع تبلیغات در گوگل باید یکی از ارزهای مورد قبول برای تبلیغات در گوگل را انتخاب کنید. (دلار آمریکا - درهم امارات - بات تایلند - لیر ترکیه). در جدول زیر می توانید هزینه و قیمت گوگل ادوردز (به صورت خصوصی یا مدیریت شده) را مشاهده کنید.

هزینه تبلیغات با حساب Google Ads اختصاصی

این سرویس برای کسانی است که با روش های بازاریابی اینترنتی و همچنین کار با پنل گوگل ادوردز آشنا هستند. ساخت اکانت اختصاصی توسط جی ادز به صورت رایگان انجام می شود. پس از ایجاد یک حساب کاربری اختصاصی گوگل ادوردز و شارژ آن، می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید. با اکانت اختصاصی G-Eds می توانید پس از تکمیل اعتبار شارژ شده به راحتی درخواست شارژ حساب خود را ثبت کنید تا اعتبار خریداری شده در کمتر از 2 ساعت کاری به حساب شما اضافه شود.

هزینه تبلیغات مدیریت شده Google AdWords

اگر با پنل AdWords و روش های بازاریابی آشنا نیستید یا به هر دلیلی می خواهید کمپین های AdWords شما را مدیریت کنیم، می توانید 6 تا 10 درصد بیشتر علاوه بر بودجه تبلیغاتی Leave J. Ads پرداخت کنید.

هزینه های مدیریت و بهینه سازی حساب

اگر خودتان حساب Google Ads خود را شارژ می کنید و می خواهید حساب شما توسط کارشناسان Google Ads مدیریت شود، می توانید از سرویس مدیریت و بهینه سازی Google Ads استفاده کنید. هزینه خدمات مدیریت و بهینه سازی گوگل ادز ماهیانه است.

سوالات متداول

1 تبلیغات گوگل چگونه پرداخت می شود؟

ما یک حساب کاربری جدید برای همه مشتریان GDS ایجاد می کنیم و حساب آنها را با توجه به ارز و مبلغ سفارش آنها شارژ می کنیم. در واقع مشتریان جی ادز برای تبلیغات در گوگل به ریال پرداخت می کنند و ما حساب گوگل ادز آن ها را با توجه به واحد پولی حساب شارژ می کنیم.

2 آیا برای پرداخت فاکتور رسمی ارائه می کنید؟

بله قربان. یک فاکتور رسمی برای هزینه تبلیغات در گوگل با هزینه اضافی وجود دارد.

4 آیا ممکن است هزینه تبلیغات برای یک سایت ارزانتر از سایت دیگر باشد؟

بله قربان. هزینه تبلیغات گوگل برای کلمات کلیدی مختلف و زمینه های مختلف کاری متفاوت است. این تفاوت در هزینه تبلیغات ناشی از میزان رقابت است.

5 چگونه هزینه تبلیغات گوگل را کاهش دهیم؟

تبلیغات را می توان با بهینه سازی کلمات کلیدی، هدف قرار دادن مخاطبان هدف، استفاده از افزونه های تبلیغاتی، بهبود متن آگهی و صفحات فرود کاهش داد.

اگر تبلیغات مختلفی را برای کسب و کار آنلاین خود امتحان کرده اید و موفق نشده اید، توصیه می کنیم Google Ads را با G-Ads امتحان کنید.

ما راه های مختلفی برای تبلیغ شما در گوگل داریم. شما می توانید کل مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به ما بسپارید و گزارش های روزانه از عملکرد کمپین خود را دریافت کنید و یا اینکه تمام کارها را خودتان انجام دهید و ما فقط حساب شما را شارژ می کنیم. خدمات تبلیغاتی Google G Ads را ببینید.

اینکه چقدر می خواهید برای تبلیغات در گوگل هزینه کنید به خودتان بستگی دارد، می توانید با طرح های کم هزینه AdWords شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.در تبلیغات گوگل، زمانی پرداخت می کنید که شخصی واقعاً به محصول شما علاقه مند باشد و روی آن تبلیغ کلیک کند. پس نگران هزینه تبلیغات نباشید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است؟ این یک سوال منطقی و اساسی است و ما همیشه آن را می شنویم، به خصوص از تازه واردانی که به دنبال تبلیغات کلیکی و پولی هستند.

از این گذشته، تازه واردان PPC بیشتر به این فکر می کنند که انتظار دارند برای تبلیغات در صفحه اصلی گوگل چقدر هزینه بپردازند و آیا حتی می توانند آن را بپردازند یا خیر!

متأسفانه، هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد.

واضح ترین (و آزاردهنده ترین) پاسخی که می توانیم بدهیم این است: بستگی دارد.

این به این دلیل است که هزینه گوگل به چندین متغیر بستگی دارد.

در زیر راهنمای جامعی برای همه این متغیرها و موارد دیگر ارائه شده است تا به شما در تصمیم گیری در مورد استفاده از سرویس تبلیغات گوگل کمک کند.
سپس گوگل رتبه هر رقیب را محاسبه می کند که مشخص می کند تبلیغ شما در بخش نتایج پولی کجا باشد.

رتبه آگهی با حداکثر پیشنهاد و امتیاز شما محاسبه می شود:

بسته به قیمت تبلیغات گوگل، امتیاز کیفیت شما به تعدادی متغیر بستگی دارد که یک پست کاملا مجزا را تضمین می کند. در واقع چند مورد داریم.

در اینجا برخی از آنها وجود دارد که می تواند به شما در تعیین نحوه تعیین کمک کند

درباره امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل بیشتر بدانید:

نمره کیفیت چیست و چه تاثیری بر PPC دارد؟

چگونه امتیازات کیفیت به هزینه های تبدیل تبدیل می شوند
خوب، برگردیم به حراج گوگل ادز، پس از محاسبه امتیاز کیفیت و رتبه تبلیغ شما، گوگل با استفاده از این داده ها را تعیین می کند.

هر بار که شخصی روی یکی از تبلیغات شما کلیک می کند چقدر می پردازید؟ فرمول به شرح زیر است:

توجه داشته باشید که چگونه تبلیغ‌کننده 1 می‌تواند هزینه کمتری نسبت به تبلیغ‌کننده 4 بپردازد و به دلیل امتیاز کیفیت بهتر، همچنان به جایگاه بالاتری دست یابد؟
به طور خلاصه، Google Ads اینگونه کار می کند، به همین دلیل است که تبلیغ کنندگان کم هزینه می توانند به اندازه شرکت های با بودجه بالا در گوگل موثر باشند.

به لطف الگوریتم حراج گوگل ادز، مشاغل کم‌هزینه می‌توانند به اندازه شرکت‌های با بودجه بالا تبلیغات مؤثری در گوگل داشته باشند.

متغیرهای اضافی در حراج گوگل ادز:
چندین متغیر دیگر وجود دارد که بر رتبه آگهی شما - و در نهایت هزینه آگهی شما تأثیر می گذارد، اما حداکثر قیمت پیشنهادی و امتیاز کیفیت مهمترین چیزهایی است که باید بدانید.

در اینجا عوامل دیگری وجود دارد که بر رتبه تبلیغ شما تأثیر می گذارد

(اما نه همه اینها):
• ارتباط تبلیغات • ارتباط صفحه فرود و متن آگهی • کیفیت زمان حراج • دستگاه، مکان و زمینه جستجوی کاربران • روش‌های پیشنهادی جایگزین • الگوهای تبلیغاتی جایگزین اکنون که اصول بازاریابی جستجوی پولی - نحوه عملکرد حراج Google Ads و امتیاز کیفیت مربوطه ما با رتبه بندی آگهی بررسی کردیم -

بیایید به مؤلفه هزینه بعدی Google Ads برویم:
بودجه بندی: اولین گام در کاهش هزینه های تبلیغات گوگل این است که بفهمید در کجا با مشکل مواجه هستید..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۳
زینب محمددوست

گوگل ادوردز سیستمی است که گوگل برای کمک به بازاریابی محصولات یا خدمات خود در موتورهای جستجوی گوگل و سایت های وابسته ایجاد کرده است. در روش تبلیغات گوگل ادوردز، متن آگهی در نتایج گوگل برای پرس و جوهای مرتبط نمایش داده می شود. این سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC یا Pay-per-Click) است. یعنی شما می توانید موقعیت تبلیغ را از طریق سرمایه گذاری و حراج برای یک سری عبارات مشخص کنید و فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند.
در گوگل ادوردز، تبلیغ به صورت متن کوتاهی نمایش داده می شود که شامل دو عنوان، توضیحات و لینک های URL به سایت یا صفحه خاصی از سایت است. تبلیغ در جایی از صفحه نتایج مورد نظر شما دیده می شود. به عنوان مثال، بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل.

تبلیغات معمولا در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر می شوند. همچنین می توانید موقعیت آگهی را بر اساس حراج خود مشخص کنید.

تحقیقات نشان داده است که 87 درصد از کاربران صفحات جستجوی بعدی را بررسی نمی کنند. علاوه بر این، هرچه جایگاه تبلیغ شما بالاتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و کاربران بیشتری نسبت به سایر تبلیغات روی آن کلیک می کنند.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

واضح است که بین نوع بازدیدکنندگان سایت تفاوت وجود دارد. بازدیدکنندگانی که ممکن است سایت را در نتایج طبیعی گوگل یافته باشند با بازدیدکنندگانی که از طریق گوگل ادوردز وارد سایت شده اند رفتار متفاوتی خواهند داشت. دلیل این امر بسیار ساده است. ترافیک ایجاد شده توسط جستجو و گشت و گذار، به عبارت دیگر سئو، مربوط به بازدیدکنندگانی است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. این در حالی است که تبلیغ کنندگان پولی به خوبی می دانند که روی تبلیغ کلیک می کنند و به دنبال خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود هستند. بنابراین شما نیازی به میلیون ها بازدیدکننده بررسی (از طریق نتایج طبیعی) ندارید. در عوض، به بازدیدکنندگان خاص و هدفمندی نیاز دارید که از طریق AdWords وارد سایت شده باشند.

تبلیغات در گوگل به این سادگی نیست!
متاسفم که این را می گویم: اما برای به دست آوردن موقعیت و ترافیک خوب باید حراج های زیادی روی عبارات داشته باشید. شما می توانید حساب کاربری و کمپین گوگل ادوردز خود را در چند دقیقه راه اندازی کنید، اما بدون مدیریت صحیح نمی توانید از بودجه خود به خوبی استفاده کنید و نتایج خوبی کسب کنید. اگر مدیریت خوبی نداشته باشید، ممکن است کاربر پس از ورود به سایت ناامید شود زیرا متن آگهی و محتوای سایت نامربوط است. در چنین شرایطی کاربر به عقب برمی گردد و این باعث می شود که بودجه و مشتری بالقوه خود را از دست بدهید. علاوه بر این، با مدیریت موثر گوگل ادوردز، نه تنها کمپین شما در به دست آوردن ترافیک هدفمند و مرتبط با سایت عملکرد خوبی خواهد داشت، بلکه با احتمال کمتری برای هر کلمه کلیدی که می خواهید، هزینه پرداخت می کنید.

گوگل چگونه تبلیغات را دسته بندی می کند؟
وقتی گوگل در مورد موقعیت آگهی و حراج تصمیم می گیرد، عوامل پیشنهادی (یا هزینه هر کلمه) و تعداد افرادی که از طریق هر تبلیغ روی آن کلیک می کنند را در نظر می گیرد.گوگل ادوردز اولویت بیشتری به تبلیغات موثر می دهد. اگر تبلیغ و مقصد آن مربوط به عبارت باشد، با پرداخت هر کلیک (تبلیغات گوگل) بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما می آیند. یک بازدید کننده خوب می تواند مشتری خوبی شود.

برای تبلیغات در گوگل از کجا شروع کنیم؟
اگر می خواهید از گوگل ادوردز استفاده کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید همین الان با بخش تبلیغات ادوردز سئوکار تماس بگیرید. در وبلاگ سئوکار می توانید آموزش های گوگل ادوردز را در قالب مقاله، کتاب و فیلم آموزشی و همچنین خدمات تبلیغاتی مختلف در گوگل از جمله ساخت اکانت اختصاصی، شارژ اکانت ادوردز، مدیریت اکانت ادوردز و همچنین تضمینی مشاهده کنید. کلیک های تبلیغاتی در گوگل استفاده کنید..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۷
زینب محمددوست

سئوی سایت شرکتی

سایت های شرکتی به دو دسته سایت های محلی (منطقه ای) و سایت های بین المللی تقسیم می شوند. سایت شما ممکن است بتواند به یک شهر خاص، یک استان خاص یا کل کشور ایران خدمات ارائه دهد. در این صورت، شما یک سایت محلی دارید که فقط برای ساکنان یک منطقه جغرافیایی خاص جذاب است.

اگر بتوانید کالاها و خدماتی را در سراسر جهان ارائه دهید، یک سایت بین المللی دارید که در آن افراد از سراسر جهان ممکن است با سایت شما تعامل داشته باشند.

با توجه به اینکه شرکت ها بدون استثنا کار خود را از محدوده جغرافیایی خاصی شروع می کنند و به تدریج رشد می کنند، می توان گفت که تمامی سایت های شرکتی در ابتدای فعالیت خود نیاز به سئوی محلی دارند. سئو سایت شرکتی یکی از موارد مهم برای سایت های شرکتی و فروش خدمات آنهاست.

 

روش های سئو سایت شرکتی


سئوی محلی برای سایت شرکتی

گوگل به شما امکان می دهد سایت خود را به صورت محلی ارسال کنید. اما در اینجا یک نکته وجود دارد. در حال حاضر به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، گوگل در دسترس ایرانی ها نیست. البته سرور را می توان از یک کشور خارجی تهیه کرد و از چنین راهکارهایی برای دور زدن این تحریم ها استفاده کرد. اما اگر نخواهیم این کار را انجام دهیم چه؟ سئوی محلی برای سایت های ایرانی چگونه کار خواهد کرد؟

برای این منظور دو راه حل پیش رو دارید:

راه حل 1: ثبت سایت در گوگل مپ کاملا رایگان و آسان است و چند دقیقه بیشتر از شما وقت نمی گیرد. همچنین می توانید نقشه های گوگل را با موقعیت جغرافیایی دقیق شرکت به سایت خود اضافه کنید تا به گوگل کمک کنید موقعیت شرکت شما را درک کند.

راه حل دوم: از کلمات کلیدی محلی برای سئو سایت استفاده کنید، به عنوان مثال یک شرکت در شهر کرج که وارد کننده و فروش قطعات کامپیوتر است. می تواند از کلمات کلیدی مانند فروش لپ تاپ ارزان در کرج استفاده کند. چنین کلمات کلیدی به سایت کمک می کند تا کاربرانی که در آن شهر به دنبال خدمات شرکت هستند، سایت شما را در گوگل بیابند و خدمات مورد نظر خود را ارائه دهند. آدرس و شماره تلفن شرکت را می توان در صفحه اصلی سایت درج کرد تا کاربرانی که از سایت بازدید می کنند از حضور فیزیکی شرکت در شهر مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.

 

سئوی مشاغل کوچک

شرکت های زیادی هستند که نمی توانند با بزرگان صنعت خود رقابت کنند. این شرکت ها برای جذب مخاطب باید روی کلمات کلیدی Longtail سرمایه گذاری کنند.

توجه داشته باشید که سئو برای سایت شما معجزه نمی کند. سئو یک سیستم بازاریابی است که با بهبود رتبه سایت شما با کمک تاکتیک هایی که به گوگل نشان می دهد محتوای شما بهتر از رقبا است و می تواند نیازهای مشتری را برآورده کند، به فروش سایت شما کمک می کند. اگر نتوانید بهتر از رقبای خود نیازهای مخاطبان خود را شناسایی کرده و برآورده کنید، حتی بهترین سئوکاران در جهان نیز نمی توانند رتبه سایت شما را به طور مداوم بالا نگه دارند.

نقش وبلاگ های تجاری در سئو سایت شرکتی

شرکت ها می توانند کالاها و خدمات مورد نیاز کاربر نهایی یا به طور کلی و خدمات مورد نیاز سایر شرکت ها را برآورده کنند. بر این اساس کسب و کارها به دو دسته شرکت های B2C و B2B تقسیم می شوند.

شرکت های B2C: در این کسب و کارها، خریداران محصولات و خدمات، کاربران نهایی و افراد عادی هستند که به صورت خرده فروشی خرید می کنند.شرکت های B2B: این مشاغل کالاها و خدمات مورد نیاز سایر شرکت ها را ارائه می دهند. شرکت دریافت کننده این کالاها و خدمات می تواند خود مصرف کننده باشد یا پس از پردازش آنها را بفروشد. گاهی اوقات محصول توسط شرکت خریدار به صورت خرده فروشی بدون تغییر در کالای اصلی به فروش می رسد.
وبلاگ ها در هر یک از این سایت ها نقش کلیدی دارند. اما نحوه ایجاد وبلاگ و نحوه ارائه مطالب در آن در این دو نوع سایت متفاوت است.

یک وبلاگ برای بهینه سازی سایت های B2B ایجاد کنید

همانطور که گفتیم سایت های B2B محصولات خود را به دیگر متخصصان و کسب و کارها عرضه می کنند. خریداران آنها اغلب خریداران شرکت های دیگری هستند که اطلاعات کاملی در مورد محصول دارند. شما می توانید از نام علمی محصولات و کالاها در یک سایت B2B استفاده کنید. این مورد در مورد وب سایت های B2C که با عموم مردم سروکار دارند صدق نمی کند. به عنوان مثال، یک سایت B2B در صنعت داروسازی می تواند از کلمه rhinosaltin برای قطره شستشو استفاده کند.

وبلاگ ها در سایت های تجاری B2B اغلب به عنوان مقاله شناخته می شوند. تعداد کلیک ها و تعداد مخاطبین برای کلمات کلیدی اینگونه وبلاگ ها کم است اما نرخ خرید هر مخاطب سایت بالاست. بنابراین هنگام تهیه محتوا برای چنین سایت هایی باید توجه داشت که نمی توانید حتی یک مخاطب را از دست بدهید.

تولید محتوای جذاب و حرفه ای در این سایت ها می تواند به افزایش نرخ فروش سایت کمک کند.

یک وبلاگ برای سایت های سئو B2C ایجاد کنید

در این سایت ها مخاطبان شما عموم مردم هستند. بسیاری از سایت های B2C محتوایی را در بخش وبلاگ خود قرار می دهند که منجر به خرید مستقیم از سایت نمی شود. به عنوان مثال، آنها محتوای آموزشی مرتبط با صنعت خود را در وبلاگ قرار می دهند.

هدف از ایجاد وبلاگ در سایت های B2C تلاش برای تبدیل شدن به یک متخصص در صنعت خود است. علاوه بر این، وبلاگ ها به مدیران وب سایت کمک می کنند تا بتوانند به طور مداوم محتوای ثابتی برای سایت تولید کنند.

نقش الگوریتم های جدید گوگل در سئوی شرکت ها

الگوریتم های جدید گوگل مانند گوگل پنگوئن، الگوریتم گوگل کبوتر، الگوریتم Rank Brain تغییرات زیادی در سئو سایت ها ایجاد کرده اند. این الگوریتم ها به طور کلی موقعیت سایت را در صفحه نتایج جستجو پررونق تر می کنند و سایت جایگاه ثابتی در گوگل ندارد.

برای جلوگیری از تأثیر منفی این الگوریتم ها، موارد زیر باید در وب سایت شرکت در نظر گرفته شود:

• در سایت های غیر مرتبط بک لینک تولید نکنید
• عدم تولید محتوای بی کیفیت
• به تغییر کلمات کلیدی جستجو شده توسط مخاطب در فواصل زمانی مختلف توجه کنید
• به تغییرات در صنعت خود توجه کنید
• افزایش تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای مخاطبان مربوطه

پیروی از این اصول در نهایت سایت شما را برای شکست دادن رقبای خود آسان تر می کند.

چگونه یک سایت شرکتی را در 5 مرحله سئو کنیم؟

شرکت های بزرگ مشتریان وفادار زیادی دارند و این باعث می شود برخی از آنها احساس کنند که نیازی به سئو ندارند. اما باید به خاطر داشت که شرکت های بزرگی مانند مرسدس بنز و بی ام و همیشه توجه ویژه ای به تبلیغات دارند. محبوبیت عمومی، حتی برای کاربرانی که ممکن است هرگز محصول شما را نخرند، فروش شرکت شما را بالا نگه می دارد.یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی و تبلیغات محصولات خود، کسب رتبه بالا در گوگل است. به خاطر داشته باشید که بسیاری از کاربران از گوگل برای ورود به سایت شما استفاده می کنند. پس باید در نظر داشته باشید که رتبه شما در گوگل در تقویت حس اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات شرکت شما بسیار موثر است. وقتی سئو را در نظر نگیرید، شهرت شما در بین مخاطبان در سطح مشخصی باقی می ماند.

اما رقبای شما که در حال حاضر کمتر از شما شناخته شده هستند، این فرصت را خواهند داشت که با تمرکز بر سئو، سهم بیشتری از بازار هدف شما را به دست آورند. شرکت های زیادی هستند که از نظر کیفیت محصولات و محصولات در کسب و کارشان به مراتب برتر از گوگل هستند. اما به دلیل استفاده از سئو بخش زیادی از بازار خود را از دست داده اند. با افزایش رتبه سایت های شرکتی در گوگل، مخاطبان با محصول شما بیشتر آشنا می شوند و این آشنایی منجر به افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت می شود.

برای رسیدن به رتبه بالاتر در گوگل 5 مرحله حیاتی وجود دارد که باید انجام دهید:

1. استراتژی کلمات کلیدی را توسعه دهید

کلمات کلیدی به معنای انتخاب کلماتی است که مخاطبان سایت شما پیدا خواهند کرد. قبل از ادامه بهتر است مثالی بزنیم. اگر قصد خرید کانکس برای کرمانشاه را دارید، به دنبال چه کلمه کلیدی هستید؟ احتمالاً سوله ارزان، سوله با قاب جامد، خرید سوله و امثال آن. اگر به شما بگوییم که بسیاری از شرکت هایی که از این محصول استفاده می کنند، از اصطلاح ساندویچ پانل برای سئو سایت خود استفاده می کنند، قطعا شگفت زده خواهید شد.

دلیل این انتخاب این است که محصول نهایی اغلب توسط مخاطبان و شرکت های خاصی سفارش داده می شود که محصول را با نام تخصصی آن می شناسند. هدف از این مثال این بود که بدانیم هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، توجه به مسائل جاری و تغییر کلمه کلیدی جستجو شده توسط اکثر مخاطبین هدف بسیار مهم است.

هنگام سئو سایت شرکتی معمولاً دو نوع کلمه کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اول، کلمات کلیدی که سطح رقابت بسیار بالایی برای آنها وجود دارد و محصول نهایی باعث ارتقای کل شرکت می شود. عباراتی مانند فروش خودرو در این دسته قرار می گیرند. دوم کلماتی هستند که به محصولات خاصی اشاره می کنند که توسط شرکت تولید شده اند و رقبا آن محصول را تولید نمی کنند: مانند کلمه "فروش خودروی سمند 1397".

برای استارت آپ ها ابتدا سایت را با کلمات کلیدی طولانی LONGTAIL سئو می کنند و سپس کلیدواژه های اصلی را که رقابت زیادی برای آنها وجود دارد سئو می کنند. در انتخاب کلمات کلیدی باید به نیازهای مخاطبان شرکت توجه شود. علاقه اصلی آنها و کلماتی که برای یافتن محصول مورد نظرشان جستجو می کنند در تحقیقات کلمات کلیدی بسیار موثر است. کلیدواژه هایی که رقبای اصلی شما مد نظر دارند نیز باید بررسی و تحلیل شوند و بر اساس آن کلمات کلیدی سایت انتخاب شوند.

۲. به روز رسانی مداوم سایت

هر چند وقت یکبار سایت شرکت خود را به روز می کنید؟ این چرخه زمانی تاثیر زیادی روی مخاطبان شما دارد. علاوه بر این، سئو نیز تحت تأثیر سرعت به روز رسانی سایت شما قرار می گیرد. اگر فاصله بین دو به روز رسانی سایت زیاد باشد، به احتمال زیاد مخاطبان و رتبه گوگل خود را از دست خواهید داد.یکی از دلایلی که ممکن است نتوانید به روز باشید کمبود محتوا است. یک سایت شرکتی اغلب محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کند. بنابراین در هنگام افزودن یا تغییر این کالاها و خدمات، سایت خود را به روز می کند. با توجه به هزینه هر گونه تغییر در خط تولید یک محصول، شکاف تولید محصولات جدید بسیار زیاد خواهد بود. اما می توانید با اضافه کردن یک بخش مقالات یا یک بخش آموزشی، این شکاف را پر کنید و محتوای مرتبط و جالب را به سایت خود اضافه کنید.

3. استراتژی تولید و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و سئو به شدت به یکدیگر وابسته هستند. برای موفقیت در سئو ابتدا باید محتوای مناسب و جذاب برای مخاطبان اصلی سایت ایجاد کنید. یکی از اهداف آموزش های ارسال شده در سایت های شرکتی ایجاد مخاطبی علاقه مند به محصولات سایت است. محتوای شما باید پاسخگوی نیاز مخاطب باشد و مشکل او را حل کند. با گنجاندن محتوای آموزشی که به مسائل مخاطبان می پردازد، در زمینه خود متخصص خواهید شد. برای اینکه مخاطب بیشتر از محتوای شما استفاده کند، بهتر است که هر قسمت از محتوا با کلمات کلیدی جستجو شده توسط مخاطب مرتبط باشد. به عنوان مثال، مرغ کنتاکی بر مشکل زمان سرو تمرکز دارد و مرغ را برای حداقل زمان پخت کامل تبلیغ می کند.

4. بهینه سازی وب سایت برای موبایل

سایت هایی که به راحتی روی موبایل لود می شوند دو مزیت برای شما دارند. ابتدا رتبه بهتری در گوگل کسب خواهید کرد. دوم اینکه درصد بالایی از مخاطبان شما برای دیدن سایت از موبایل استفاده می کنند و با بارگذاری صحیح و سریع سایت بر روی موبایل رضایت این مخاطبان را حفظ می کنید که به نوبه خود منجر به بهبود بیشتر رتبه سایت می شود. . به خاطر داشته باشید که بسیاری از مخاطبان بالقوه برای محصول یا خدمات شما یا در حال حاضر از تلفن همراه برای جستجو در وب استفاده می کنند یا در آینده جابجا خواهند شد. اگر قبلاً روی یک وب سایت ریسپانسیو سرمایه گذاری کرده اید، می توانید این مخاطبان را جذب کنید.

5. تجزیه و تحلیل سایت و عیب یابی

رسانه های اجتماعی ممکن است خدمات شما را به درستی تبلیغ نکنند. محصول ممکن است صفحه فروش دارای خطای برنامه نویسی در دکمه خرید باشد. شاید بتوان با تغییر رنگ دکمه خرید فروش سایت را افزایش داد. شما نمی توانید بدون تجزیه و تحلیل سایت در بازه های زمانی مشخص، تصمیم مدیریتی برای بهبود سایت خود بگیرید.

معمولاً شما برای سئو سایت خود N ریال هزینه می کنید و تا زمانی که N + M ریال از درآمد سئو داشته باشید، سئو سایت خود را تحلیل نمی کنید. در حالی که رقبای شما ممکن است با تجزیه و تحلیل دقیق سئوی سایت شما راهی برای افزایش فروش سایت خود پیدا کنند که شما حتی به آن فکر نکرده اید.

تجزیه و تحلیل سئو داخلی، تجزیه و تحلیل سئو خارجی و بررسی کمپین های تبلیغاتی به صورت مداوم و تغییر در زمینه هایی که ضعیف تر از حد انتظار به نظر می رسند. باعث می شود همیشه فروش سایت خود را افزایش دهید و نرخ فروش را تا حد امکان بالا نگه دارید. گوگل آنالیتیکس یکی از نرم افزارهایی است که در این زمینه به شما کمک می کند. اما اگر به دنبال گزارشی دقیق و کامل به زبان فارسی هستید، قطعا ابزار جت سئو به شما کمک خواهد کرد.

سئو سایت شرکتی یکی از خدماتی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا با بهترین استراتژی ها برای کسب و کارها و شرکت ها انجام می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۰:۴۸
زینب محمددوست