شرکت سئو

انجام خدمات سئو

انجام خدمات سئو

گوگل ادز چیست؟

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ب.ظ

گوگل ادوردز سیستمی است که گوگل برای کمک به بازاریابی محصولات یا خدمات خود در موتورهای جستجوی گوگل و سایت های وابسته ایجاد کرده است. در روش تبلیغات گوگل ادوردز، متن آگهی در نتایج گوگل برای پرس و جوهای مرتبط نمایش داده می شود. این سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC یا Pay-per-Click) است. یعنی شما می توانید موقعیت تبلیغ را از طریق سرمایه گذاری و حراج برای یک سری عبارات مشخص کنید و فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند.
در گوگل ادوردز، تبلیغ به صورت متن کوتاهی نمایش داده می شود که شامل دو عنوان، توضیحات و لینک های URL به سایت یا صفحه خاصی از سایت است. تبلیغ در جایی از صفحه نتایج مورد نظر شما دیده می شود. به عنوان مثال، بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل.

تبلیغات معمولا در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر می شوند. همچنین می توانید موقعیت آگهی را بر اساس حراج خود مشخص کنید.

تحقیقات نشان داده است که 87 درصد از کاربران صفحات جستجوی بعدی را بررسی نمی کنند. علاوه بر این، هرچه جایگاه تبلیغ شما بالاتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و کاربران بیشتری نسبت به سایر تبلیغات روی آن کلیک می کنند.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

واضح است که بین نوع بازدیدکنندگان سایت تفاوت وجود دارد. بازدیدکنندگانی که ممکن است سایت را در نتایج طبیعی گوگل یافته باشند با بازدیدکنندگانی که از طریق گوگل ادوردز وارد سایت شده اند رفتار متفاوتی خواهند داشت. دلیل این امر بسیار ساده است. ترافیک ایجاد شده توسط جستجو و گشت و گذار، به عبارت دیگر سئو، مربوط به بازدیدکنندگانی است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. این در حالی است که تبلیغ کنندگان پولی به خوبی می دانند که روی تبلیغ کلیک می کنند و به دنبال خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود هستند. بنابراین شما نیازی به میلیون ها بازدیدکننده بررسی (از طریق نتایج طبیعی) ندارید. در عوض، به بازدیدکنندگان خاص و هدفمندی نیاز دارید که از طریق AdWords وارد سایت شده باشند.

تبلیغات در گوگل به این سادگی نیست!
متاسفم که این را می گویم: اما برای به دست آوردن موقعیت و ترافیک خوب باید حراج های زیادی روی عبارات داشته باشید. شما می توانید حساب کاربری و کمپین گوگل ادوردز خود را در چند دقیقه راه اندازی کنید، اما بدون مدیریت صحیح نمی توانید از بودجه خود به خوبی استفاده کنید و نتایج خوبی کسب کنید. اگر مدیریت خوبی نداشته باشید، ممکن است کاربر پس از ورود به سایت ناامید شود زیرا متن آگهی و محتوای سایت نامربوط است. در چنین شرایطی کاربر به عقب برمی گردد و این باعث می شود که بودجه و مشتری بالقوه خود را از دست بدهید. علاوه بر این، با مدیریت موثر گوگل ادوردز، نه تنها کمپین شما در به دست آوردن ترافیک هدفمند و مرتبط با سایت عملکرد خوبی خواهد داشت، بلکه با احتمال کمتری برای هر کلمه کلیدی که می خواهید، هزینه پرداخت می کنید.

گوگل چگونه تبلیغات را دسته بندی می کند؟
وقتی گوگل در مورد موقعیت آگهی و حراج تصمیم می گیرد، عوامل پیشنهادی (یا هزینه هر کلمه) و تعداد افرادی که از طریق هر تبلیغ روی آن کلیک می کنند را در نظر می گیرد.گوگل ادوردز اولویت بیشتری به تبلیغات موثر می دهد. اگر تبلیغ و مقصد آن مربوط به عبارت باشد، با پرداخت هر کلیک (تبلیغات گوگل) بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما می آیند. یک بازدید کننده خوب می تواند مشتری خوبی شود.

برای تبلیغات در گوگل از کجا شروع کنیم؟
اگر می خواهید از گوگل ادوردز استفاده کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید همین الان با بخش تبلیغات ادوردز سئوکار تماس بگیرید. در وبلاگ سئوکار می توانید آموزش های گوگل ادوردز را در قالب مقاله، کتاب و فیلم آموزشی و همچنین خدمات تبلیغاتی مختلف در گوگل از جمله ساخت اکانت اختصاصی، شارژ اکانت ادوردز، مدیریت اکانت ادوردز و همچنین تضمینی مشاهده کنید. کلیک های تبلیغاتی در گوگل استفاده کنید..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۴
زینب محمددوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی